سلام
تا الان شاید حدود 4 تا یامیل برای من اومده و این روند تمدید دامنه رو توصیح داده
اگر نماینده هستید.
ایمیلهایی هم که می فرستن چک کنید
که نحوه غیر فعال سازی رو گفتند.
بدون دلیل متهم نکنید
یعنی چی یکی مثلا 200تا کاستومر داره کنترل نداره و حواسش مثل من نبوده به قضیه
اینا باید از اول غیر فعال میکردند تا کسی بخواد و لازم داشته باشه فعال کنند
الان هیچ کاری نمیشه کرد واسه این قضیه که تمدیدیها برگرده و اعتبارم به پنل برگرده؟
یعنی چی یکی مثلا 200تا کاستومر داره کنترل نداره و حواسش مثل من نبوده به قضیه
اینا باید از اول غیر فعال میکردند تا کسی بخواد و لازم داشته باشه فعال کنند
یعنی اینکه اگر قصد دارید با هر شرکتی کار کنید باید مسئولیت پذیر باشید و دقت کامل کنید
خیلی فرهنگ زشتی هست نصف حرفی که هر روز میگیم داریم به دیگران تهمت میزنیم