سلام
تا الان شاید حدود 4 تا یامیل برای من اومده و این روند تمدید دامنه رو توصیح داده
اگر نماینده هستید.
ایمیلهایی هم که می فرستن چک کنید
که نحوه غیر فعال سازی رو گفتند.
بدون دلیل متهم نکنید
سلام
تا الان شاید حدود 4 تا یامیل برای من اومده و این روند تمدید دامنه رو توصیح داده
اگر نماینده هستید.
ایمیلهایی هم که می فرستن چک کنید
که نحوه غیر فعال سازی رو گفتند.
بدون دلیل متهم نکنید
سلامیعنی چی یکی مثلا 200تا کاستومر داره کنترل نداره و حواسش مثل من نبوده به قضیه
اینا باید از اول غیر فعال میکردند تا کسی بخواد و لازم داشته باشه فعال کنند
الان هیچ کاری نمیشه کرد واسه این قضیه که تمدیدیها برگرده و اعتبارم به پنل برگرده؟
قاعده اینه وقتی ولرد سیستم جدید میشی یا قوانین اون باید کامل اشنا بشی.
وقتی دارید به ریسلو منتقل میشید و بارها اطلاع دادند با ایمیل .
این دلیل نمیشه که تعداد کاستومر زیاده ایمیل ها رو نخوندید.
تین موضوع رو حتما پیگیر باشید و نتیجه رو اطلاع بدید.
برای شخص بنده این اتفاق هم نیافتاد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)