ضمنن اکانتی که شما ایجاد کردید نوعی بی احترامی به سرویس دهنده هست باز هم خوبه ایشون دارن به شما پاسخ میدن من بودم کلا پاسخ نمیدادم
البته بازگشت هزینه باید انجام بشه از نظر من
ضمنن اکانتی که شما ایجاد کردید نوعی بی احترامی به سرویس دهنده هست باز هم خوبه ایشون دارن به شما پاسخ میدن من بودم کلا پاسخ نمیدادم
البته بازگشت هزینه باید انجام بشه از نظر من
سلام
بازگشت ما انجام نمیتوانیم بدیم وقتی اکانت ایشون بسته میشه عملا چه جوری شماره حساب یا شماره کارت دریافت بشه که بازگشت داده بشه ؟(باید از طریق تیکت دریافت بشه که مدرک داشته باشیم)
مشتری داشتیم که 900 هزار تومان سرور اختصاصی خرید کرده بودند و اکانتشون مسدود شد و هیچ هزینه ای برگشت داده نشد و خودشان برگشت زدند به روش زیر :
در این جور مواقع باید از امکانات بانک استفاده کنند.
تنها راه برگشت این هست ایشون شماره پیگیری که داره به بانک پاسارگاد ما بگه که براشون برگشت بزنند که بعد بانک از ما تایید میخواد ما تایید میکنیم و این هم میشه یک مدرکی که فردا گفت برگشت نخورده از بانک استعلام میشه گرفت و رسید پرداخت بانکی موقع دیدن رسید به صورت برگشت داده شده یا استرداد نمایش داده میشه. وگرنه برگشت یا بهتر بگم واریز هزینه از سمت ما انجام نمیشه و تمام پیگیری و مشکلاتش با خود مشتری هست که قوانین را رعایت نکرده است.
یا حق
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)