ببینید، همانطور که قبلا عرض کردم وقتی abuse میاد، دیتاسنتر می بایست در سریعترین زمان و بطور موثر مشکل رو برطرف کنه تا دچار مشکلات ناخواسته نشود. این رو هم مطمئن باشید که پارتنر مریض نیست بصورت دستی اقدام به بستن سرویس شما بکنه! دیتاسنتر هم طبق سیاست کاری اش یکسری موارد که پیش میاد بدون اخطار قبلی اقدام به بستن سرویس می کنه، مخصوصا Phishing که این اواخر سازمان ها بهش حساس شده اند. در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.
به هر صورت این جزء سیاست های کاری خود دیتاسنتر هست و طبعا هر دیتاسنتری هم با توجه به تجربیات و شرایط اش، قوانین و سیاست کاری خاص خودش رو دنبال می کنه.