سلام،

در درجه اول ارسال abuse و اعمال قوانین تماما توسط مسئولین دیتاسنتر انجام می شود و از این بابت همگی یکسان هستند...

در ثانی، مدتی است سیاست کاری دیتاسنتر در رابطه با abuse ها و نحوه برخورد تغییر کرده که تمامی این ها رسما ابلاغ شده اند...

فلذا در چنین مواردی، دیتاسنتر با توجه به سیاست کاری خود، اقدام لازم را انجام می دهد و بنا به سیاست خود، چنانچه مشکل بررسی و رفع شود، اقدام به بازگشایی سرویس می نماید. البته در صورت باقی ماندن مشکل و عدم رسیدگی صحیح، قوانین سخت گیرانه تری را به کار خواهد برد.

این مورد رو هم خدمت تون عرض کنم که از نظر حقوقی در کشوری همانند انگلستان بر خلاف ایران قوانین شامل مقررات حوزه IT به شدت و سریع پیگیری می شوند. همچنین خود دیتاسنتر نیز در چنین مواردی ممکن است دچار مشکلات دیگر نیز شود. فلذا اقدام سریع و موثر برای ایشان در اولویت قرار دارد.

شما هم برای عدم بروز چنین مسائلی می توانید اقدامات لازم و موثری را اتخاذ کرده و برای پیشگیری از این رخداد ها اقدام نمایید...

موفق باشید