این دیتاسنتر همیشه اعلام کرده که اسپم رو به هیچ شکلی نمیپذیره . من شخصا اصلا طرفدار redstation نیستم و فکر میکنم بیشتر برای سرویس های دانلود و آپلود و ... مناسبه و به درد راه اندازی خدمات با کیفیت هاست اشتراکی و میزبانی وب نمیخوره (نظر شخصی بنده هست و هیچ بحثی هم با کسی ندارم در این باره) ولی واقعیت اینه که در هر محیطی که هستیم موظفیم قوانین اونجا رو رعایت کنیم .
مشتری که سرور self manage از این دیتاسنتر خریداری میکنه موظفه با تکیه بر دانش تکنیکال خودش از ارسال اسپم جلوگیری کنه و در غیر این صورت دیتاسنتر این حق رو داره که ip رو نال روت کنه . این کجاش عجیب و ناراحت کننده هست؟ این که ماه ها سخت گیری نکرده دلیل نمیشه توقع داشته باشید امروز هم سخت گیری نکنه چون اولین شرط این دیتاسنتر عدم ارسال اسپمه . اون دوستی که از دیتاسنتر خواسته پورت رو براش ببندن باید سرور مدیریت شده بخره . اسم سروری که دارید روش هست!! Self Manage . مدیریت ۱۰۰٪ به عهده خریداره!
و نکته آخر اینکه مسلما دیتاسنتر هایی در سطح redstation و بالاتر که میشه گفت شناخته شده هستند جرات ساسپند کردن سرور بدون دلیل موجه رو ندارند . در غیر این صورت باید پاسخگو باشند . بعیده در کشوری مثل انگلستان حق مردم رو مثل آب خوردن ضایع کنن و کسی حرفی نزنه!
موفق باشید