نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

موضوع: █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #24
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    20 پست

    پیش فرض پاسخ : █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

    نقل قول نوشته اصلی توسط ameri نمایش پست ها
    خطا در هدر ؟ بنده همچین حرفی نزدم


    بنده به عنوان مسئول فروش تارا هاستینگ رسما از شما عذر خواهی می کنم


    شما با ارسال تیکت میتونید اعتبار موجود در پنلتون رو به حسابتون واریز کنید


    جناب حامد رامزی مدیر ارشد هستند
    خواهش می‌کنم دوست عزیز

    من حتی زمانی‌که با شما صحبت کردم هم گفتم کاش مسئول پشتیبانی‌تون هم اینجور برخورد می‌کردند و من از برخوردشون ناراحت شدم.
    امیدوارم مشکلات اینچنینی نه برای بنده و نه هیچ‌یک از دشگر مشتریان شما پیش نیاد

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed.ramzi نمایش پست ها
    با سلام

    ابتدا عرض کنم بنده صراحتا به این دوستمون همه چی رو توضیح دادم.
    مجدد اینجا هم میگم شاید دوستان دیگری بتوانند نطر به حرفهای این حقیر شما رو قانع کنند.

    دوست من سرویس پرداخت اینترنتی در هر جای دنیای هم که ببنید دارای 4 مرحله است و تا زمانی که این 4 مرحله به تایید صد درصد نرسه قابل قبول نیست.

    شما وقتی در سایتی سفارش میدید این اولین مرحله است که اطلاعات درخواستی شما به منظور معرفی شما به درگاه بانکی ارسال میشه

    مرحله پرداخت شما و بازگشت شما با یک متد خاص به سایت فروشنده است.

    مرحله سوم فروشنده اطلاعات دریافتی را جهت تایید مجدد طی متدی به درگاه ارسال میکنه .

    مرحله چهارم دریافت تایید و تحویل سفارش شماست.

    خوب دوست من تا زمانی که ما کد تایید دریافت نکنیم خوب مسلما نیز محصولی به شما ارائه نمیشود. و در این مواقع گردش پول مذکور بعد از 72 ساعت به حساب شما عودت داده میشود و ما نیز در ان دخالتی نداریم و این توسط سیستم بازنگری درگاه مراجعه شده به ان میباشد.


    بنده تمام اینها را حتی بیشتر برای شما از صبح توضیح دادم ولی خوب شما مشکل طرز فکرتون هست که گویا فکر میکنید پول را به ما پرداخت نمودید و ما هم گرفتیم و حالا نمیخواییم به شما سرویس بدیم..

    فکر نمیکنم چیزی از قلم افتاده باشه .

    به هر حال ما تایید پرداختی از شما نداشتیم و متد تایید اطلاعاتی دریافت نکردیم .

    امیدوارم دیگه موضوع فهمیده باشید و پی به اشتباه خود برده باشید

    و در اخر در مورد این حرفتون



    باید خدمتتون بگم فکر نمیکنم بنده در پاسخ به شما کوتاهی کرده باشم و تمام اینهایی که گفتم یاد اوری مجدد میشه
    و در این چندین سالی که با بچه های ایرانی بودم شخصیتم را همه میشناسند تا جایی که در توانم باشه از کسی دریغ نکردمم

    وفق باشید
    ظاهرا هرچه مسئول فروشتون رشته می‌کنند شما می‌خواین پنبه کنین!

    همه حرف‌هایی که زدین اصلا قبول

    حالا من حرفمو میگم:

    ۱- حرف بنده در نهایت درست دراومد یا حرف شما؟ پول بحساب بنده برگشت یا تأییدیه رو بعد از صحبت با واسط درگاه گرفتم که پول بحساب شما واریز شده؟
    ۲- شما جایی از حرفاتون توی تیکت گفتین که " خیر عزیزم ما پول کسی نمیخوریم " من هم گفتم مسئله‌ای نیست، من صبر می‌کنم تا زمانیکه جهان‌پی واریز کرد بهم عودت بدین. که این یعنی من قبول کردم مشکل از درگاه جهان‌پی بوده اما بعدش شما چطور ادامه دادین؟
    آقا جان وقتی کاربر میگه حرف شما قبول باز چه نیازی به بحث هست؟ من هنوز هم نمی‌تونم درک کنم شما الآن اومدی باز اینجا بحثو ادامه بدی که چی؟
    ظاهرا خیلی دوست دارین همش بحث کنین! فقط میخواین آخرین نوشته مال جنابعالی باشه که بگین حرف آخرو زدین؟
    من چندین بار توی همون تیکت به شما گفتم باشه، من صبر می‌کنم همون ۷۲ ساعتی که شما گفتین بگذره و پول بحسابتون بیاد بعد بهم برگردونین که باز شما چپ رفتین و راست اومدین و گفتین تراکنش ناموفق بوده!
    چه نیازی به گفتن این جمله بود؟ " عزیزم از سیستم بانکداری اینترنتی مثل اینکه سررشته ای ندارید" هنوز هم درک نمی‌کنم.
    ضمنا الآن که خلاف حرفتون ثابت شده بجای عذرخواهی که جناب عامری بجای شما کردند تا مسئله تموم بشه، باز اومدین اینجا بحث رو گسترش بدین!




    جناب عامری عزیز من با پست قبلی شما دیگه دلیلی برای ادامه بحث نمی‌دیدم ولی متأسفانه این همکارتون ظاهرا مایل نیستن که این موضوع تموم بشه!
    از شما ممنونم بابت تلاش برای جلب رضایت مشتری و پایان دادن به ناراحتی‌ها
    من وقتی پست شمارو خوندم قبل از پاسخ دادن، یک سرویس دیگه هم توی سایتتون سفارش دادم که حصول اطمینان بشه دیگه ناراحتی‌یی در کار نیست. و خوب در این میان چند لحظه کار داشتم و رفتم و برگشتم و بعدش ادامه تاپیک رو اومدم بخونم که با پست ایشون باز مواجه شدم!

    این توصیه دوستانه بنده‌رو بپذیرید، ایشون هر سمتی که توی مجموعه شما دارند، بهشون فقط در همون حد زحمت بدین چون برخوردشون با مشتری فقط مشتری‌هارو فراری میده!

  2. تعداد تشکر ها ازDreamBox به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 20th, 2014, 10:47
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 24th, 2014, 14:16
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: September 9th, 2013, 08:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •