نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 120 از 166 نخستنخست ... 2070110116117118119120121122123124130 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,191 تا 1,200 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1191
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    آقای عادل جواب منو بدید
    2 تا از مشتری ها از سایت خرید کردن وقتی تکمیل فرآیند زده اررور apache داد که مشکل از سایت بنده بود. ولی پول از حساب مشتری کم شده و برگشت نخورده و به حساب جی پال من هم واریز نشده
    شماره فاکتورهای زیر چک بشن چون دقیق نمیدونم کدوم درسته ولی برای 2 تاش این مشکل بوجود اومده
    13051000174244277663
    13051000115474694843
    13050923414525948433

  2. # ADS




     

  3. #1192
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    منم چندین تراکنش این شکلی دارم که پول برگشت زده نشده توسط بانک ... سه چهار تاشو امروز صبح فرستادم به ایمیلتون لطفا سریعتر رسیدگی کنید


  4. #1193
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    منم تعدادی شماره فاکتور دارم که برگشت نخوردن ولی ایمیل نکردم چون فایده ای نداره! از ماه پیش هر چی ایمیل کردم پاسخی نیومده. خیلی منتظر درگاه جدید و پشتیبانی بهتر شدم اما کاربرانم رو دارم از دست میدم و وقته کوچه

  5. #1194
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    آقای عادل جواب منو بدید
    2 تا از مشتری ها از سایت خرید کردن وقتی تکمیل فرآیند زده اررور apache داد که مشکل از سایت بنده بود. ولی پول از حساب مشتری کم شده و برگشت نخورده و به حساب جی پال من هم واریز نشده
    شماره فاکتورهای زیر چک بشن چون دقیق نمیدونم کدوم درسته ولی برای 2 تاش این مشکل بوجود اومده
    13051000174244277663
    13051000115474694843
    13050923414525948433
    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    منم چندین تراکنش این شکلی دارم که پول برگشت زده نشده توسط بانک ... سه چهار تاشو امروز صبح فرستادم به ایمیلتون لطفا سریعتر رسیدگی کنید
    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    منم تعدادی شماره فاکتور دارم که برگشت نخوردن ولی ایمیل نکردم چون فایده ای نداره! از ماه پیش هر چی ایمیل کردم پاسخی نیومده. خیلی منتظر درگاه جدید و پشتیبانی بهتر شدم اما کاربرانم رو دارم از دست میدم و وقته کوچه
    با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
    تراکنش های نا موفق تا جایی که امکانش هست به صورت دستی برگشت داده می شود.
    اما موضوع و مسئله اصلی، مشکل "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" می باشد که همچین تراکنش هایی ناموفق پیش می آید.
    از این رو جی پل در حال کوچ به سمت درگاه های پارسیان، شهر، سامان، ملت، پاسارگاد و... می باشد.
    از طرفی، به دلیل کنترل و مدیریت شدید از طرف بانکها و بانک مرکزی، سیستم باید جوری پیاده سازی شود که هر درگاه به صورت نامحدود زمانی در اختیار ما باشد.
    لازم به ذکر است، در درگاه های جدید، تراکنش های کسر شده از حساب خریداران در صورتی که تا 1 ساعت در سایت فروشنده تایید نشود، با توجه به امکانات هر بانک از طریق سیستم ما و در هر 1 ساعت 1 بار به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد. این بازه زمانی ممکن است به 10 دقیقه هم کاهش یابد.
    امیدوارم که هیچگونه مشکل بانکی و سیستمی، در سیستم جدید ما وجود نداشته باشد
    پیروز باشید

  6. #1195
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
    تراکنش های نا موفق تا جایی که امکانش هست به صورت دستی برگشت داده می شود.
    اما موضوع و مسئله اصلی، مشکل "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" می باشد که همچین تراکنش هایی ناموفق پیش می آید.
    از این رو جی پل در حال کوچ به سمت درگاه های پارسیان، شهر، سامان، ملت، پاسارگاد و... می باشد.
    از طرفی، به دلیل کنترل و مدیریت شدید از طرف بانکها و بانک مرکزی، سیستم باید جوری پیاده سازی شود که هر درگاه به صورت نامحدود زمانی در اختیار ما باشد.
    لازم به ذکر است، در درگاه های جدید، تراکنش های کسر شده از حساب خریداران در صورتی که تا 1 ساعت در سایت فروشنده تایید نشود، با توجه به امکانات هر بانک از طریق سیستم ما و در هر 1 ساعت 1 بار به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد. این بازه زمانی ممکن است به 10 دقیقه هم کاهش یابد.
    امیدوارم که هیچگونه مشکل بانکی و سیستمی، در سیستم جدید ما وجود نداشته باشد
    پیروز باشید
    آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
    13051000174244277663
    13051000115474694843
    13050923414525948433

  7. #1196
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    چند ماه پیش اگر یادتون باشه یه تراکنش براتون فرستادم که چک کردید پول به حسابتون ریخته شده بود ولی تو سایت من پرداخت ناموفق زده بود ...این ها هم به احتمال زیاد به حسابتون ریخته شده ...الان سه نفر هستن که تو این تاپیک میگن تراکنش هایی که مشکل داره رو برامون چک کنید ولی شما از سیستم جدید حرف میزنید !!!تکلیف این پول هایی که معلوم نیست کجا رفته چی میشه ؟؟؟

    شما خودتون گفتید برای پیگیری مشکلات ایمیل بزنیم ولی الان دو روز هست که به ایمیل من جواب ندادید !
    ویرایش توسط lvlehrad : May 18th, 2013 در ساعت 15:09


  8. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


  9. #1197
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
    13051000174244277663
    13051000115474694843
    13050923414525948433

    این 3 تای بالا برای چند روز پیش هست و ای زیری برای امروز هست
    18:29:41 13051818294165533143 42750 نشده

  10. #1198
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    خوب من سوئیچ كردم به درگاه دیگری ، انشاالله هر وقت مشكلات جی پال حل شد باز می‌گردم . امروز قبل از اینكه منتقل كنم سایت رو به درگاه دیگری متوجه شدم از ساعت 5 تراكنش‌ها همگی ناموفق میشند و همچنین خودم برای تست دو تراكنش انجام دادم كه هر دو ناموفق ولی با كسر مبلغ همراه بودند ، 72 ساعت منتظر خواهم موند ببینم سر این تراكنش‌ها كه دو تاشم مال خودمه چه میاد !

  11. #1199
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    اینم یک پرداخت نا موفق دیگه، چه کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پولا چی میشه؟
    شماره رسید بانکی: 635045161800847500
    شماره ارجاع: 202961099
    شماره پیگیری: 676899
    شناسه رسید پرداخت امن: 32531560324434553

  12. #1200
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    چند ماه پیش اگر یادتون باشه یه تراکنش براتون فرستادم که چک کردید پول به حسابتون ریخته شده بود ولی تو سایت من پرداخت ناموفق زده بود ...این ها هم به احتمال زیاد به حسابتون ریخته شده ...الان سه نفر هستن که تو این تاپیک میگن تراکنش هایی که مشکل داره رو برامون چک کنید ولی شما از سیستم جدید حرف میزنید !!!تکلیف این پول هایی که معلوم نیست کجا رفته چی میشه ؟؟؟

    شما خودتون گفتید برای پیگیری مشکلات ایمیل بزنیم ولی الان دو روز هست که به ایمیل من جواب ندادید !
    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    خوب من سوئیچ كردم به درگاه دیگری ، انشاالله هر وقت مشكلات جی پال حل شد باز می‌گردم . امروز قبل از اینكه منتقل كنم سایت رو به درگاه دیگری متوجه شدم از ساعت 5 تراكنش‌ها همگی ناموفق میشند و همچنین خودم برای تست دو تراكنش انجام دادم كه هر دو ناموفق ولی با كسر مبلغ همراه بودند ، 72 ساعت منتظر خواهم موند ببینم سر این تراكنش‌ها كه دو تاشم مال خودمه چه میاد !
    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    سلام
    آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
    13051000174244277663
    13051000115474694843
    13050923414525948433

    این 3 تای بالا برای چند روز پیش هست و ای زیری برای امروز هست
    18:29:41 13051818294165533143 42750 نشده
    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    اینم یک پرداخت نا موفق دیگه، چه کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پولا چی میشه؟
    شماره رسید بانکی: 635045161800847500
    شماره ارجاع: 202961099
    شماره پیگیری: 676899
    شناسه رسید پرداخت امن: 32531560324434553
    با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
    پیگیری و بررسی تراکنش ها وظیفه تیم پشتیبانی می باشد
    و بنده هم اطلاعات را ارجاع دادم تا پیگیری شود
    شرمنده اگر کوتاهی شده و پاسخی دریافت نکردید
    شخصا" در اسرع وقت بررسی شده و خدمتتان اطلاع رسانی خواهد شد
    موفق باشید

صفحه 120 از 166 نخستنخست ... 2070110116117118119120121122123124130 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •