-
May 16th, 2013, 16:03
#1191
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
آقای عادل جواب منو بدید
2 تا از مشتری ها از سایت خرید کردن وقتی تکمیل فرآیند زده اررور apache داد که مشکل از سایت بنده بود. ولی پول از حساب مشتری کم شده و برگشت نخورده و به حساب جی پال من هم واریز نشده
شماره فاکتورهای زیر چک بشن چون دقیق نمیدونم کدوم درسته ولی برای 2 تاش این مشکل بوجود اومده
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433
-
-
May 16th, 2013 16:03
# ADS
-
May 16th, 2013, 22:47
#1192
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
منم چندین تراکنش این شکلی دارم که پول برگشت زده نشده توسط بانک ... سه چهار تاشو امروز صبح فرستادم به ایمیلتون لطفا سریعتر رسیدگی کنید
-
-
May 17th, 2013, 02:39
#1193
Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
منم تعدادی شماره فاکتور دارم که برگشت نخوردن ولی ایمیل نکردم چون فایده ای نداره! از ماه پیش هر چی ایمیل کردم پاسخی نیومده. خیلی منتظر درگاه جدید و پشتیبانی بهتر شدم اما کاربرانم رو دارم از دست میدم و وقته کوچه
-
-
May 17th, 2013, 15:08
#1194
پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
ehsan227
آقای عادل جواب منو بدید
2 تا از مشتری ها از سایت خرید کردن وقتی تکمیل فرآیند زده اررور apache داد که مشکل از سایت بنده بود. ولی پول از حساب مشتری کم شده و برگشت نخورده و به حساب جی پال من هم واریز نشده
شماره فاکتورهای زیر چک بشن چون دقیق نمیدونم کدوم درسته ولی برای 2 تاش این مشکل بوجود اومده
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
منم چندین تراکنش این شکلی دارم که پول برگشت زده نشده توسط بانک ... سه چهار تاشو امروز صبح فرستادم به ایمیلتون لطفا سریعتر رسیدگی کنید

نوشته اصلی توسط
noyfound
منم تعدادی شماره فاکتور دارم که برگشت نخوردن ولی ایمیل نکردم چون فایده ای نداره! از ماه پیش هر چی ایمیل کردم پاسخی نیومده. خیلی منتظر درگاه جدید و پشتیبانی بهتر شدم اما کاربرانم رو دارم از دست میدم و وقته کوچه
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
تراکنش های نا موفق تا جایی که امکانش هست به صورت دستی برگشت داده می شود.
اما موضوع و مسئله اصلی، مشکل "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" می باشد که همچین تراکنش هایی ناموفق پیش می آید.
از این رو جی پل در حال کوچ به سمت درگاه های پارسیان، شهر، سامان، ملت، پاسارگاد و... می باشد.
از طرفی، به دلیل کنترل و مدیریت شدید از طرف بانکها و بانک مرکزی، سیستم باید جوری پیاده سازی شود که هر درگاه به صورت نامحدود زمانی در اختیار ما باشد.
لازم به ذکر است، در درگاه های جدید، تراکنش های کسر شده از حساب خریداران در صورتی که تا 1 ساعت در سایت فروشنده تایید نشود، با توجه به امکانات هر بانک از طریق سیستم ما و در هر 1 ساعت 1 بار به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد. این بازه زمانی ممکن است به 10 دقیقه هم کاهش یابد.
امیدوارم که هیچگونه مشکل بانکی و سیستمی، در سیستم جدید ما وجود نداشته باشد
پیروز باشید
-
-
May 17th, 2013, 19:37
#1195
پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
تراکنش های نا موفق تا جایی که امکانش هست به صورت دستی برگشت داده می شود.
اما موضوع و مسئله اصلی، مشکل "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" می باشد که همچین تراکنش هایی ناموفق پیش می آید.
از این رو جی پل در حال کوچ به سمت درگاه های پارسیان، شهر، سامان، ملت، پاسارگاد و... می باشد.
از طرفی، به دلیل کنترل و مدیریت شدید از طرف بانکها و بانک مرکزی، سیستم باید جوری پیاده سازی شود که هر درگاه به صورت نامحدود زمانی در اختیار ما باشد.
لازم به ذکر است، در درگاه های جدید، تراکنش های کسر شده از حساب خریداران در صورتی که تا 1 ساعت در سایت فروشنده تایید نشود، با توجه به امکانات هر بانک از طریق سیستم ما و در هر 1 ساعت 1 بار به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد. این بازه زمانی ممکن است به 10 دقیقه هم کاهش یابد.
امیدوارم که هیچگونه مشکل بانکی و سیستمی، در سیستم جدید ما وجود نداشته باشد
پیروز باشید
آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433
-
-
May 18th, 2013, 15:07
#1196
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
چند ماه پیش اگر یادتون باشه یه تراکنش براتون فرستادم که چک کردید پول به حسابتون ریخته شده بود ولی تو سایت من پرداخت ناموفق زده بود ...این ها هم به احتمال زیاد به حسابتون ریخته شده ...الان سه نفر هستن که تو این تاپیک میگن تراکنش هایی که مشکل داره رو برامون چک کنید ولی شما از سیستم جدید حرف میزنید !!!تکلیف این پول هایی که معلوم نیست کجا رفته چی میشه ؟؟؟
شما خودتون گفتید برای پیگیری مشکلات ایمیل بزنیم ولی الان دو روز هست که به ایمیل من جواب ندادید !
ویرایش توسط lvlehrad : May 18th, 2013 در ساعت 15:09
-
تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید
-
May 18th, 2013, 18:51
#1197
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام
آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433
این 3 تای بالا برای چند روز پیش هست و ای زیری برای امروز هست
18:29:41 13051818294165533143 42750 نشده
-
-
May 18th, 2013, 23:23
#1198
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
خوب من سوئیچ كردم به درگاه دیگری ، انشاالله هر وقت مشكلات جی پال حل شد باز میگردم . امروز قبل از اینكه منتقل كنم سایت رو به درگاه دیگری متوجه شدم از ساعت 5 تراكنشها همگی ناموفق میشند و همچنین خودم برای تست دو تراكنش انجام دادم كه هر دو ناموفق ولی با كسر مبلغ همراه بودند ، 72 ساعت منتظر خواهم موند ببینم سر این تراكنشها كه دو تاشم مال خودمه چه میاد !
-
-
May 18th, 2013, 23:36
#1199
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
اینم یک پرداخت نا موفق دیگه، چه کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پولا چی میشه؟
شماره رسید بانکی: 635045161800847500
شماره ارجاع: 202961099
شماره پیگیری: 676899
شناسه رسید پرداخت امن: 32531560324434553
-
-
May 18th, 2013, 23:50
#1200
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
چند ماه پیش اگر یادتون باشه یه تراکنش براتون فرستادم که چک کردید پول به حسابتون ریخته شده بود ولی تو سایت من پرداخت ناموفق زده بود ...این ها هم به احتمال زیاد به حسابتون ریخته شده ...الان سه نفر هستن که تو این تاپیک میگن تراکنش هایی که مشکل داره رو برامون چک کنید ولی شما از سیستم جدید حرف میزنید !!!تکلیف این پول هایی که معلوم نیست کجا رفته چی میشه ؟؟؟
شما خودتون گفتید برای پیگیری مشکلات ایمیل بزنیم ولی الان دو روز هست که به ایمیل من جواب ندادید !

نوشته اصلی توسط
noyfound
خوب من سوئیچ كردم به درگاه دیگری ، انشاالله هر وقت مشكلات جی پال حل شد باز میگردم . امروز قبل از اینكه منتقل كنم سایت رو به درگاه دیگری متوجه شدم از ساعت 5 تراكنشها همگی ناموفق میشند و همچنین خودم برای تست دو تراكنش انجام دادم كه هر دو ناموفق ولی با كسر مبلغ همراه بودند ، 72 ساعت منتظر خواهم موند ببینم سر این تراكنشها كه دو تاشم مال خودمه چه میاد !

نوشته اصلی توسط
ehsan227
سلام
آقای عادل الان مشخصات واریز که خدمتون دادم و پول از حساب مشتری کسر شده و برگشت داده نشده ، پول مشتری چی شده ؟
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433
این 3 تای بالا برای چند روز پیش هست و ای زیری برای امروز هست
18:29:41 13051818294165533143 42750 نشده

نوشته اصلی توسط
ehsan227
اینم یک پرداخت نا موفق دیگه، چه کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این پولا چی میشه؟
شماره رسید بانکی: 635045161800847500
شماره ارجاع: 202961099
شماره پیگیری: 676899
شناسه رسید پرداخت امن: 32531560324434553
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
پیگیری و بررسی تراکنش ها وظیفه تیم پشتیبانی می باشد
و بنده هم اطلاعات را ارجاع دادم تا پیگیری شود
شرمنده اگر کوتاهی شده و پاسخی دریافت نکردید
شخصا" در اسرع وقت بررسی شده و خدمتتان اطلاع رسانی خواهد شد
موفق باشید
-