نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 121 از 166 نخستنخست ... 2171111117118119120121122123124125131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,201 تا 1,210 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1201
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    اقا سپهر درگاه جدیدتون چقد طول میکشه کاراشو انجام بدین؟
    ملت که کار نمی کنه .پاسارگادم از بعد ازظهر تراکنش ناموفق میده الانم به کل خطا میده

  2. # ADS




     

  3. #1202
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
    پیگیری و بررسی تراکنش ها وظیفه تیم پشتیبانی می باشد
    و بنده هم اطلاعات را ارجاع دادم تا پیگیری شود
    شرمنده اگر کوتاهی شده و پاسخی دریافت نکردید
    شخصا" در اسرع وقت بررسی شده و خدمتتان اطلاع رسانی خواهد شد
    موفق باشید
    سلام
    چی شد؟

  4. #1203
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    سلام
    چی شد؟
    سلام،
    همانطور که مشاهده می کنید، "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" به کل دچار مشکل شده و تا اطلاع ثانوی در سیستم قطع شده است.
    تراکنش های نا موفق اعلام شده پس از راه اندازی سریع درگاه های بانکی جدید، پیگیری خواهند شد.
    لطفا" صبر کنید
    موفق باشید

  5. #1204
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    سلام،
    همانطور که مشاهده می کنید، "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" به کل دچار مشکل شده و تا اطلاع ثانوی در سیستم قطع شده است.
    تراکنش های نا موفق اعلام شده پس از راه اندازی سریع درگاه های بانکی جدید، پیگیری خواهند شد.
    لطفا" صبر کنید
    موفق باشید
    حدود 35 تراکنش نا موفق با کسر مبلغ از دیروز ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 وجود داشته پیش از اینکه ما درگاه رو عوض کنیم. آیا لازمه تک تک شماره فاکتورها رو ایمیل کنم یا خودتون پیگیری خواهید کرد ؟

  6. #1205
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    حدود 35 تراکنش نا موفق با کسر مبلغ از دیروز ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 وجود داشته پیش از اینکه ما درگاه رو عوض کنیم. آیا لازمه تک تک شماره فاکتورها رو ایمیل کنم یا خودتون پیگیری خواهید کرد ؟
    +1
    منم این سوال رو دارم ...باید دونه دونه فاکتورهارو از مشتری بگیریم و براتون بفرستیم ؟چون خیلی هاشون قسمت اطلاعات رو ذخیره نکردن ...


  7. #1206
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    با سلام و خسته نباشید.

    ما ایمیل میدیم کسی جواب نمیده. مجبوریم اینجا پیام بدیم. این چهار تراکنش از حساب مشتری کسر گردیده و به حساب شخص واریز نشده است. تقاضا داریم در اسرع وقت پیگیری نمایید.


    23:12:23 13051823122349620653 150000 نشده
    23:06:16 13051823061624519103 150000 نشده
    2244 13051822574417187913 150000 نشده
    22:16:51 13051822165161135343 150000 نشده


    با سپاس و احترام

  8. #1207
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    آقای عادل توجه داشته باشید که پیگیری این تراکنش های ناقض خیلی میتونه تاثیر بزاره رو اینکه یوزراتون سیستم جدیدتون رو در آینده استفاده کنن یا نه ...اگر سریعتر این تراکنش ها پیگیری نشه من یکی که در آینده دیگه از jaypal استفاده نخواهم کرد ...
    الان 7 روز هست که به پشتیبانی ایمیل زدم و جوابی دریافت نکردم ...و سه روز هم هست به ایمیل خودتون replay دادم که باز هم جوابی دریافت نکردم ...


  9. #1208
    عضو جدید mr_saeed آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    60
    تشکر تشکر کرده 
    46
    تشکر تشکر شده 
    160
    تشکر شده در
    137 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    چرا این سایت های درگاه پرداخت اینقدر زیاد شدن ؟؟
    جدیدا هرکس با ننش قهر می کنه یا میره خواننده میشه . یا هاستینگ میزنه یا سایت درگاه ! با عرض معذرت از استارتر عزیز . منظورم کسای دیگه ای هستن که تو این انجمن هم نمونش موجوده


  10. #1209
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    180
    تشکر تشکر کرده 
    201
    تشکر تشکر شده 
    740
    تشکر شده در
    550 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    من یک سوالی داشتم
    حدود 10 تا از مشتری ها تراکنش هاشون مشکل داشته و ناموفق بوده. در پنل جی پال به حساب من اضافه نشده !
    و به حساب اون ها هم برگشت نشده

    خوب اصلا تو سیستم شما امکانش هست که مبلغ به حسابتون واریز بشه ولی به حساب کار بر واریز نشه ؟
    10 نفر این طور گزارش دادند پس نمیتونه مشکل وجود نداشته باشه یک هفته صبر کردند پولی براشون بر نگشته

    هیچ کدوم حاضر نیستند به بانک برند و شماره پیگیری و... بگیرند . من هم که هیچ اطلاعاتی ندارم

    باید چه کرد ؟

  11. #1210
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    38
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    این درگاه بانک پاسارگاد جی پل 3-4 روزه قطعه خطا میده
    این برنامه ش چیه ؟ کی درست میشه ؟ چیز دیگهع نداره بشه ازش استفاده کرد ؟

صفحه 121 از 166 نخستنخست ... 2171111117118119120121122123124125131 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •