فکر میکنم اشتباه متوجه شدید! ما هم نگفتیم هیچ دیتاسنتری خالی از اشتباه نیست! ولی مشکلاتی که دوستان میگن رو اکثرا ما میدونیم چه چیز هستند! برای همین گفتیم که با مستندات اعلام کنند تا اگر مشکل جدی از سمت دیتاسنتر باشد گوش زد کنیم و در صورت توان مشکل را حل کنیم. و مطمئن باشید با بازگو نکردن مشکلات به صورت مستند هیچ کاری نمیشود کرد! مثال بارز حدود دوماه پیش اینترنت ایران به سمت انگلیس مشکلی پیدا کرده بود! تاپیک چندین صفحه ایی زده شد که دیتاسنتر کلا خوابیده! پینگ نمیتونیم بگیریم! گفتیم که دوستان لطفا با مستندات مشکل رو مطرح کنید یک trace route ارسال کنید و اینکار رو کردند و مشخص شد که مشکل از سمت اینترنت ایران میباشد...
در مورد مشکل شما هم تغییر RAID بوده و تغییر RAID دیتالاست دارد. شما میتوانید به خود دیتاسنتر Complain کنید اگر بهتون اعلام نکردند که دیتالاست خواهید داشت....
موفق باشید