میشه لطفا مستندات خودتون رو ارائه بدید؟! اتفاقا در مورد هتزنر حدود سه سال پیش دوتا سرور داشتیم! پشتیبانی صفر! کیفیت هم زیر صفر. برای اضافه کردن یک کارت شبکه به سرور برای مجازی سازی دقیقا 3 روز ما رو معطل کردند. زنگ میزدیم از هر 10 دفعه دو دفعه جواب میدادن و اون هم بعد از گذشت حدود 30 الی 45 دقیقه...
لطفا در مورد دیتاسنتر Redstation مستندات خودتون رو ارائه بدید تا اگر واقعا مشکلی هست و ما بعد از 2سال کار کردن و داشتن بیش از 140سرور اختصاصی از این دیتاسنتر به این مشکل پی نبردیم یا متوجه نشدیم، بدونیم و اطلاع بدیم تا مشکل رو رفع کنند!
اتفاقا ما فکر میکنیم اگر واقعا مشکلی هست باید کاربران اعلام کنند! چون اگر واقعا مشکلی وجود داشته باشد حداقل در مورد دیتاسنتر Redstation دست ما باز هست برای انتقال و حل کردن مشکل.سلام
یاد دوران ابتدایی افتادم که مثلا یه مداد میگرفتیم بعد با همه دعوامون میشود
این میگفت مداد من بهتره و ........
متاسفم.
موفق باشید
موفق باشید
ویرایش توسط AlmaHost : February 9th, 2013 در ساعت 14:53
سلام
به طور قطع نمیشه گفت دیتاسنتری بدون مشکل هست
و در هر دستاسنتری اشتباهاتی رخ میده که موجب ناراحتی کاربر میشه.
در بعضی دیتاسنترها کمتر در بعضی بیشتر که این کمتر یا بیشتر بودن موجب خوب بودن یا بد بودن دستا سنتر میشه
که نمونه های از این موضوع در ارشیو خودم دارم از محدود دیتاسنترهایی که کار کردم
و ۱۰۰٪ هیچ دیتاسنتری تایید نمیشه
در مورد انتقال مشکلات به رد استیشن و حل مشکلات هم حتما میدونید بعضی وقت ها دیر میشه واشه حل مشکل
مثل وقتی که هارد های شما فرمت بشن
فکر میکنم اشتباه متوجه شدید! ما هم نگفتیم هیچ دیتاسنتری خالی از اشتباه نیست! ولی مشکلاتی که دوستان میگن رو اکثرا ما میدونیم چه چیز هستند! برای همین گفتیم که با مستندات اعلام کنند تا اگر مشکل جدی از سمت دیتاسنتر باشد گوش زد کنیم و در صورت توان مشکل را حل کنیم. و مطمئن باشید با بازگو نکردن مشکلات به صورت مستند هیچ کاری نمیشود کرد! مثال بارز حدود دوماه پیش اینترنت ایران به سمت انگلیس مشکلی پیدا کرده بود! تاپیک چندین صفحه ایی زده شد که دیتاسنتر کلا خوابیده! پینگ نمیتونیم بگیریم! گفتیم که دوستان لطفا با مستندات مشکل رو مطرح کنید یک trace route ارسال کنید و اینکار رو کردند و مشخص شد که مشکل از سمت اینترنت ایران میباشد...
در مورد مشکل شما هم تغییر RAID بوده و تغییر RAID دیتالاست دارد. شما میتوانید به خود دیتاسنتر Complain کنید اگر بهتون اعلام نکردند که دیتالاست خواهید داشت....
موفق باشید
سلا
در مورد مشکل ما هم با رد استیشن در این حد بگم که دیتاسنتری که ندونه وقتی رید رو عوض میکنند دیتا لاست دارند !!!
بعد از تعویض رید و بالا نیومدن سیستم عامل تازه مجدد چک کنند.
و جواب بدن:
اطلاعات کانفیگ رید پاک شده ما رفتیم دوباره سیستم عامل نصب کنیم
بدون اینکه تاییدی از ما بگیرند مجددا سرور رو ریبیلد کردند
بسیار بی تجربه عمل میکنه و به ساپورت این دیتا سنتر نباید اعتماد داشت.
البته در پایان به خاطر این کارشون معذرت خواهی کردن.
مشکلات این چنینی پیش می اد
ولی ررد استیشن واقعا جای بی کیفیتی نیست
سلام
دیتا سنتر دستور کاربر را اجرا کرده هنگام سفارش با علم بر اینکه کاربر اطلاع دارد که چه میخواهد.
وقتی کاربر درخواست تعویض رید میدهد همانند این است درخواست تغییر هارد سرور را میدهد و هر دو یک قطعه هستند و در صورت تعویض تغییرات خود را خواهند داشت.
اما باز با این حال هم دیتا سنتر هنگام ارسال این درخواست و هم ما به کاربر اعلام میکنیم که دیتا لاست میشود
امید وارم مطلب را واضح بیان کرده باشم و منظور بنده را گرفته باشید
البته در مورد رید و مدل های ان قبلا پست های زیادی زدیم و اینکه در بیشتر مواقع هنگام سفارش ما خود به کاربرمان میگوییم همان اول h700 استفاده کنند که بعضی مپذیرند و بعضی فکر میکنند نیت دیگری داریم که باز در اینجا ما مقصر نیستیم
بعد از دوسال تجربه و بدون حمایت کورکورانه و ... میتونیم اعلام کنیم که تیم ساپورت خوبی دارند چون اگر به این شکل نبود قطعا از این دیتاسنتر Move میکردیم جای دیگر... که از خیلی جاها هم آفر داشتیم ولی اینکار را نکردیم!
موفق باشید
ویرایش توسط AlmaHost : February 9th, 2013 در ساعت 15:39
فروش ویزه سرور مجازی ازانگلیس | پشتیبانی به موقع و آپتایم بالا | پنل ریبوت رایگان
سایت : مــــاد وی پـــی اس | یاهو آی دی : vpsmad
....:::: www. madvps .ir ::::....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)