
نوشته اصلی توسط
sa_sh41
خدارو شکر که بالاخره قبول کردین که باید قبل از خرید اعلام میکردین
صحبت من اینجاست که هنوز جواب نگرفتم لطف دقیق بخونین و جواب بدین؟؟؟
شما بیاین یه پنل به من بدین
بعد تو سایت بگین ارسال انبوه داره
بعد من بیام بعد از خرید ببینم این فقط به ایرانسل ارسال میکنه و برا همراه اول ارسال نداره
ایا این درسته که بگین ما ارسال انبوه را پشتیبانی میکنیم و چیزی که در سایت اعلام کردیم درست هست
اگر یکنفر بیاد این حرف شما رو تایید کنه که چنین چیزی درسته من دیگه حرفی ندارم
احساس میکنم دیگه بحث راجب این موضوع بی فایدست
در گارانتیتون گفتین اگه مشتری ناراضی باشه پول عودت داده میشه
کاش میشد تعریف مشتری راضی و ناراضی رو بگید
از نظر من مشتری راضی کسیه که پنل رو که تحویل دادین ازش استفاده کنه
ولی کسیکه از لحظه اول که متوجه میشه امکاناتی که میخوادو نداره و به شما میگه بنده راضی نیستم و حتی یکبار هم ازین پنل استفاده نمی کند
یه مشتری ناراضی هست و طبق گفته خودتون باید پول عودت داده بشه
اصلا قانونهارو کنار بگذاریم
انصاف کاری را در نظربگیریم
اصلا فرض میکنیم یکی اشتباه کرده و الان فهمیده اشتباه کرده وما هم اونطور که باید اطلاع رسانی نکردیم و این پنل به هیچ درد اون نمیخوره انصاف رو که بگذاریم وسط باید پولش عودت داده بشه
شاید یادتون بیاد که من اول ازتون پرسیدم ارسال به شماره های کیش داره یا نه
دلیلش این بود که ما مشتری داشتیم که از ما پنل خریده بود با اینکه ما خیلی تاکید کردیم که پنل ما پشتیبانی از 0934 نداره باز اشتباها خرید کرده بود.بعد از خرید فهمیده بود و چون تمام ارسالاش برا کیش بود ما انصافو وسط گذاشتیم و پولشونو عودت دادیم
ولی ظاهرا شما میخواید پول مارو به نا حق ندین
مشکلی نیست،این رو با چشمان خودم دیدم که پول حروم تو زندگی هرکسی وارد شده یا خرج دکترو بیمارستان ها کرده یا از جای دیگه ضرر کرده که انشالله درمورد شما اینطور نباشه ولی خدا جای حق نشسته دوست عزیز
یا حق