نقل قول نوشته اصلی توسط sa_sh41 نمایش پست ها
دوست عزیز استعلام شما بعد از خرید من بوده نه قبل از خرید من
خدارو شکر که بنده از تمامی تیکت ها عکس گرفتم وتاریخ همه مشخص هست
بهتر نبود اون استعلامو اونوقتی که من قبل از خرید حساسیت داشتم میگرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
نه اینکه بعد از خرید استعلام بگیرید
اگه تمامی خدماتتونو کامل توضیح میدادین این مشکل نبود
مثلا کنار همون خط که نوشتین ارسال با نام تجاری یه پرانتز باز میکردین میگفتین فقط ایرانسل با پیگیری مشتری
از یک منظر حرف شما درست و ما باید قبل از خرید به شما (و دیگر دوستان) اعلام میکردیم که ارسال با نام تجاری فقط برای اپراتور ایرانسل امکان پذیر است
اما هم اکنون ما ارسال با نام تجاری برای ایرانسل را پشتیبانی میکنیم و شما از این منظر مشکلی ندارید جناب شریف

یعنی ما چیزی که در سایت اعلام کردیم درست است در حالت کلی اما برای اپراتور همراه اول پشتیبانی نمیشود