-
January 11th, 2013, 09:58
#11
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!

نوشته اصلی توسط
delta
تو بحث آخر تاپیک سرور هتزنر کارمند پرشین هویز یک حرفی زده بود که واقعا ناراحت شدم..برگشته بود گفته بود برای کسانی که توهین کردند متاسفیم!! در صورتی که این مشتری بود که باید برای شما متاسف باشه و شما به جای اینکه ازا ول جریان رو به مشتری اطلاع رسانی کنید و هر لحظه خبر رو به گوش مشتری برسونید سکوت کردید و این یعنی توهین مستقیم شما به مشتریهاتون.. شما حتی یکبار هم پوزش رسمی نخواستید و دو روز تمام به مشتریها استرس وارد کردید که بسیار جبران ناپذیره. به جای توضیحات همش فرار کردید و حتی حرفی نزدید و الان که سرورها باز شده تازه دارید خبر رسانی میکنید که مطمئن باشید دیگر هنای شما رنگی نداره و شما کلا از اعتبار افتادید. و این حرکت شما نقل به نقل میچرخه و اگر مشتری بخواد از کسی راجب شما سوال بپرسه مطمئن باشید همه از شما بد خواهند گفت.
مشکل برای همه پیش میاد.برای بزرگترین سرویس دهنده ها هم پیش میاد.اما مشتری رو به حال خود و افکار خود رها نمیکنند و هر بار خبر تکمیلی بهش میدند و نگران نمیزارنش.ما برای شما متاسفیم..
صد در صد موافقم.
تو این مدت هر مشتری با ما تماس گرفت ما کاملا صادقانه باهاش صحبت کردیم و اونم قبول کرد
حتی نزاشتیم یک مشتری ناراضی بمونه غیر از مشتری های دولتی که سریع انتقال دادیم رو سرور ایران و اعلام کردیم این کار برای ما هزینه بر هست و تمام هزینه ها رو پرداخت کردن.
اما تو همین مدت من غیر از سرور از یکی از همکارا یک ریسلر هم برای یکی از بچه های شرکت گرفته بودم متاسفانه با همکارم تماس گرفتم که بگم عزیز من ، بکاپ داری یا نه دیدم به به 2 تا گوشیش خاموشه گفتم اینا چطوری مشتری داری کنن ما چطوری
حتی امروز صبح ساعت 8 از یکی از مراکز دولتی طرف قرارداد تماس گرفتن تشکر هم کردن - عزیزان درست پشتیبانی کنید
ویرایش توسط haftsepehr : January 11th, 2013 در ساعت 10:01
-
-
January 11th, 2013 09:58
# ADS
-
January 11th, 2013, 10:44
#12
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!

نوشته اصلی توسط
Hostpolis
در پاسخ به همه همکاران که خودشون رو خیلی محق میدونند نسبت به دریافت abuse و یا مشکلات شرکت پرشین هویز و مقصر دونستن آنها برای ارسال نکردن abuse ها.
1- اطلاع دادن abuse نه وظیفه دیتاسنتر هست و نه وظیفه نمایندش. تنها وظیفه دیتاسنتر برطرف کردنش هست.
سلام
خیلی ببخشید جناب راستگو
پس وظیفه چه کسی هست ابیوز رو به اطلاع یوزر نهایی برسونه و در صورت حل نشدن مشکل باهاش برخورد کنه؟
هتزنر کلا چیزی به نام نماینده نداره
یوزر نهایی از نظر دیتاسنتر همون صاحب پنل هست که باید پاسخگو باشه
-
تعداد تشکر ها از Iran Web Host به دلیل پست مفید
-
January 11th, 2013, 10:55
#13
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!

نوشته اصلی توسط
Iran Web Host
سلام
خیلی ببخشید جناب راستگو
پس وظیفه چه کسی هست ابیوز رو به اطلاع یوزر نهایی برسونه و در صورت حل نشدن مشکل باهاش برخورد کنه؟
هتزنر کلا چیزی به نام نماینده نداره
یوزر نهایی از نظر دیتاسنتر همون صاحب پنل هست که باید پاسخگو باشه

وظیفه دیتاسنتر نیست که ابیوز رو به اطلاع مشترک برسونه ولی این وظیفه رو داره که در صورتی که قرار داد بلند مدت با دیتاسنتر بسته شد از طریق RWhois یا SWIP آی پی ها رو به نام مشتری بزنه که abuse برای مشترک بره.
این سبک کاری به دلیل رقابت اشتباه هست. هم در هتزنر، هم جاهایی که برای رقابت از کیفیت کار میزنن.
از طرف دیگه واقعا چیزی به نام Abuse نباید وجود داشته باشه. کاربر باید اینقدر مسئول باشه که به شبکه صدمه نزنه. برمیگردیم به همون قرارداد. اگر شما قرارداد رو زیر پا بگذارید، قرارداد شما با توجه به مفادش کنسل میشه و شما مجبور هستید که باقی مانده مبلغ رو پرداخت کنید. به این میگن مسئولیت پذیری.
واقعیت های بالا در آمریکای شمالی و اروپا و بعضی کشورهای شرق آسیا رواج داره.
-
تعداد تشکر ها ازHostpolis به دلیل پست مفید
-
January 11th, 2013, 11:03
#14
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
در حال حاضر آی پی ها به نام هتزنر هست و abuse ها رو خودشون رسیدگی می کنن (البته امکان تغییر رو هم گذاشته)
حرف شما صحیح ولی فعلا پروسه کاری هتزنر جوری هست که خودش ابیوز رو ایمیل میکنه به دارنده اکانت و ازش میخواد که اول مشکل رو حل کنه و بعد هم statement ارسال کنه! اگه پاسخ نده آی پی رو نال روت میکنه.
ولی وقتی اکانت ساسپند میشه یعنی کار از یک و دو ابیوز گذشته بوده !
-
تعداد تشکر ها از Iran Web Host به دلیل پست مفید
-
January 11th, 2013, 20:53
#15
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
1- اطلاع دادن abuse نه وظیفه دیتاسنتر هست و نه وظیفه نمایندش. تنها وظیفه دیتاسنتر برطرف کردنش هست.
این قسمت از حرف شما به این شکل درست نیست، اول اینکه در هتزنر و خیلی از دیتاسنترهای دیگر هویز ای پی ها را به نام مشتری نمیزنند و دوم اینکه مثلا در یک سرور هاستینگ اشتراکی که صدها سایت دارد و هزارن نوع اسکریپت مختلف توسط کاربران نصب میشوند که برخی از آنها باگ دارند و هر چقدر هم که امنیت سرور بالا باشد باز هم هر لحظه احتمال هک شدن و سوء استفاده هکر ها از سایتهای باگدار وجود دارد ، پس دیتاسنتر و یا نماینده اش باید موارد abuse را سریعا به صاحب سرور اطلاع بدهند و مالک سرور هم وظیفه دارد که سریعا آن مشکل را رفع و به دیتاسنتر و نماینده اش گزارش نماید و این قانون رفع Abuse در همه دیتاسنترها می باشد
ضمنا مشکل Abuse بیشتر سرورهای ایرانی ناشی از استفاده از سرور جهت وی +پی _ان و موارد مشابه که از طریق آن سرورها اعمال خلاف قوانین بین المللی بسیاری مانند اتک - اسپم و ... توسط برخی کاربران ایرانی انجام میشود و باعث بروز مشکل Abuse های فراوان میشوند
ویرایش توسط Kian : January 11th, 2013 در ساعت 21:19
باران که می بارد تو می آیی --*-- باران گل، باران نیلوفر
باران مهر و ماه و آئینه --*-- باران شعر و شبنم و شبدر
-
-
January 11th, 2013, 21:08
#16
عضو جدید
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
سرور بنده هنوز هم باز نشده به من گفتند شما در پنل دیگری بودید و جزو این جریانات مسدود شدن نیستید ولی هنوز هم خبری نیست و همچنان سرور من بسته باقی مونده از روز دوشنبه هفته قبل این همه اعتبار هیچ میشه جواب مشترکین رو چی بگیم ولی قسمت پشتیبانی اینقد بیخیال هستند نمی دونم چرا
-
-
January 11th, 2013, 21:16
#17
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
Abuse هتزنر این روز ها خیلی شده.
من چندتا را می شناسم که طی 2 هفته پیش سرور هایشان مسدود شدن
این روزها نمی دانم باید چیکار کنیمااااااااااااااااااااا ااااااااااااا
-
-
January 11th, 2013, 21:18
#18
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
این مشکل abuse ها در دیتا سنتر هتزنر برای ایرانی ها به صورت ریشه ای هست و باید با فرهنگ سازی حلش کنند
-
-
January 11th, 2013, 21:22
#19
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!
نزدیک 4 روزه دیگه که سایت من رو هواست
قول داده بودن که امشب دیگه سایت بیاد بالا اما هنوز...
ما هم به کاربرامون پیام دادیم و بهشون قول دادیم
واثعا دیگه بریدم
هرچی زحمت کشده بودم به فنا رفت
این بی مشئولیتا باعثش چیه
ضرری که من کردمو کی باید بده
کاربرای من چه گناهی کردن که به من اعتماد کردن
-
-
January 11th, 2013, 21:22
#20
عضو انجمن
پاسخ : دلیل مشکل اخیر سرور های هتزنر پرشین هویز مشخص شد!

نوشته اصلی توسط
Kian
این قسمت از حرف شما به این شکل درست نیست، اول اینکه در هتزنر و خیلی از دیتاسنترهای دیگر هویز ای پی ها را به نام مشتری نمیزنند و دوم اینکه مثلا در یک سرور هاستینگ اشتراکی که صدها سایت دارد و هزارن نوع اسکریپت مختلف توسط کاربران نصب میشوند که برخی از آنها باگ دارند و هر چقدر هم که امنیت سرور بالا باشد باز هم هر لحظه احتمال هک شدن و سوء استفاده هکر ها از سایتهای باگدار وجود دارد ، پس دیتاسنتر و یا نماینده اش باید موارد abuse را سریعا به صاحب سرور اطلاع بدهند و مالک سرور هم وظیفه دارد که سریعا آن مشکل را رفع و به دیتاسنتر و نماینده اش گزارش نماید و این قانون رفع Abuse در همه دیتاسنترها می باشد
ضمنا مشکل Abuse بیشتر سرورهای ایرانی ناشی از استفاده از سرور جهت وی +پی _ان و موارد مشابه که از طریق آن سرورها اعمال خلاف قوانین بین المللی بسیاری مانند اتک - اسپم و ... توسط برخی کاربران ایرانی انجام میشود و باعث بروز مشکل Abuse های فراوان میشوند
صحیح و غلط برنمیگرده به حرف بنده.
استاندارد ها و code of ethics اینترنت و سایت ARIN و RIPE بهتر مورد رو توضیح میدند. خدا رو شکر فعلا اینترنت دست شرکت های اینترنتی اداره میشه.
وای به حال کاربران ایرانی اگر موجی که سازمان ملل افتاده برای تصدی اینترنت در UN، اون وقت شرایط این مدیران هاستینگ که افراد مسئولی نیستند شدیدا دشوار میشه.
ویرایش توسط Hostpolis : January 11th, 2013 در ساعت 21:25
-
تعداد تشکر ها از Hostpolis به دلیل پست مفید