این قسمت از حرف شما به این شکل درست نیست، اول اینکه در هتزنر و خیلی از دیتاسنترهای دیگر هویز ای پی ها را به نام مشتری نمیزنند و دوم اینکه مثلا در یک سرور هاستینگ اشتراکی که صدها سایت دارد و هزارن نوع اسکریپت مختلف توسط کاربران نصب میشوند که برخی از آنها باگ دارند و هر چقدر هم که امنیت سرور بالا باشد باز هم هر لحظه احتمال هک شدن و سوء استفاده هکر ها از سایتهای باگدار وجود دارد ، پس دیتاسنتر و یا نماینده اش باید موارد abuse را سریعا به صاحب سرور اطلاع بدهند و مالک سرور هم وظیفه دارد که سریعا آن مشکل را رفع و به دیتاسنتر و نماینده اش گزارش نماید و این قانون رفع Abuse در همه دیتاسنترها می باشد1- اطلاع دادن abuse نه وظیفه دیتاسنتر هست و نه وظیفه نمایندش. تنها وظیفه دیتاسنتر برطرف کردنش هست.
ضمنا مشکل Abuse بیشتر سرورهای ایرانی ناشی از استفاده از سرور جهت وی +پی _ان و موارد مشابه که از طریق آن سرورها اعمال خلاف قوانین بین المللی بسیاری مانند اتک - اسپم و ... توسط برخی کاربران ایرانی انجام میشود و باعث بروز مشکل Abuse های فراوان میشوند