بله خوب کاملا از شکل صحبت این همکار گرامی ما مشخص هست چه واقعا هم سرویس بسیار خوبی ارائه می کنند و بهتر از سرویسشون هم پشتیبانی ایشون هست و مشتری مداری هم از اول بهتر و ازهمه بهتر هم شیوه صحبت کردنشون با همکارشون هست. جدا من خیلی چیزها از ایشون یاد گرفتم.
فقط یه سوال برام پیش اومده که اگه این رو هم روشن کنند دیگه خیلی عالی میشه، ایشون فرمودند: "اصلا بدون اینکه متنی که نوشتی رو بخونم فقط بهت میگم که ..." دوخط جلوتر جمله و نظر من رو مسخره کردند. نفهمیدم که آخر خوندند یا نخوندند
ولی دوست عزیز باور کن اینکه اگه کسی گفت سرویس خوب حرف ناراحت کننده ای نیست. ناراحت کننده زمانی هست که خود ما بدونیم سرویس مون خوب نیست و تلاش نکنیم بهترش کنیم. لطفا هرکی با این موضوع موافق هست اعلام کنه





پاسخ با نقل قول