نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

موضوع: پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن nivdata.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    116
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    297
    تشکر شده در
    238 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط serverstar.ir نمایش پست ها
    * اول اینکه ما از 24 ساعت 1 بار انلاین نمیشدیم حد اقل 10 ساعت در روز آی دی یاهو باز بوده منظور شما از 2 شب تا 9 صبح هست ؟؟؟
    * شما با خودت فکر میکنی هرکس سرور میفروشه مصل بدبختها باید شبو روز پای یاهو بشینه ؟؟؟
    * یادم نمیاد از ابتدا کسیو پیچونده باشم یا اگر تو یاهو هم نباشم تلفن رو جواب نداده باشم !!!
    * این حرف شما پس بدون از تو قبل تر تو این کار هستم چه معنی ای میده ؟؟؟
    * و در آخر بنده شما رو بجا نیاوردم !!!
    دوست عزیز به نظر خودتون این مدل صحبت با مشتری درست هست؟ با توجه به اینکه مشتری شما به نظرش آمده که شما سرویس دهی خوبی ندارین. بهتر نیست با ارائه سرویس بهتر ثابت کنید که اشتباه می کنه یا حد اقل با بیانی بهتر از این جمله که : شما با خودت فکر میکنی هرکس سرور میفروشه مصل بدبختها باید شبو روز پای یاهو بشینه.

    عزیزم گفتم که باید عملکردمون رو مجدد بررسی کنیم، شاکی نشیم کسی ایراد میگیره، از ایرادی که می گیری تشکر کنیم و تلاش کنیم جوری عمل کنیم که کسی دیگه مورد مشابه نداشته باشه نه اینکه بریم توگارد دفاعی.
    www.nivdata.com/fa/whois
    nivdata.com/fa/whois
    سامانه جستجوی دامنه و ثبت دامنه آنلاین
    خرید هاست همراه با دامنه رایگان ir

  2. تعداد تشکر ها ازnivdata.com به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم serverstar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    شهســـوار
    نوشته ها
    1,223
    تشکر تشکر کرده 
    25
    تشکر تشکر شده 
    2,247
    تشکر شده در
    1,719 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط nivdata.com نمایش پست ها
    دوست عزیز به نظر خودتون این مدل صحبت با مشتری درست هست؟ با توجه به اینکه مشتری شما به نظرش آمده که شما سرویس دهی خوبی ندارین. بهتر نیست با ارائه سرویس بهتر ثابت کنید که اشتباه می کنه یا حد اقل با بیانی بهتر از این جمله که : شما با خودت فکر میکنی هرکس سرور میفروشه مصل بدبختها باید شبو روز پای یاهو بشینه.

    عزیزم گفتم که باید عملکردمون رو مجدد بررسی کنیم، شاکی نشیم کسی ایراد میگیره، از ایرادی که می گیری تشکر کنیم و تلاش کنیم جوری عمل کنیم که کسی دیگه مورد مشابه نداشته باشه نه اینکه بریم توگارد دفاعی.
    شما آقای ؟؟؟؟

    اصلا بدون اینکه متنی که نوشتی رو بخونم فقط بهت میگم که شما کلاه خودت رو سفت بچسب باد نبره و مشتری داری رو به کسی یاد نده !!!
    فکر نکنم مطلبی از شما نوشته باشم !!!
    لطف کن خودشیرینی نکن و در مورد سرویس کسه دیگه نظر نده
    شما اصلا از چه چیز ما باخبری که نشستی نظر میدی که بهتر هست با سرویس دهی بهتر ثابت کنی ما نیاز به ثابت کردن چیزی رو نداریم !!!

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: March 13th, 2018, 14:57
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: July 25th, 2013, 09:35
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 8th, 2011, 19:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •