دوست عزیز به نظر خودتون این مدل صحبت با مشتری درست هست؟ با توجه به اینکه مشتری شما به نظرش آمده که شما سرویس دهی خوبی ندارین. بهتر نیست با ارائه سرویس بهتر ثابت کنید که اشتباه می کنه یا حد اقل با بیانی بهتر از این جمله که : شما با خودت فکر میکنی هرکس سرور میفروشه مصل بدبختها باید شبو روز پای یاهو بشینه.
عزیزم گفتم که باید عملکردمون رو مجدد بررسی کنیم، شاکی نشیم کسی ایراد میگیره، از ایرادی که می گیری تشکر کنیم و تلاش کنیم جوری عمل کنیم که کسی دیگه مورد مشابه نداشته باشه نه اینکه بریم توگارد دفاعی.