خیر عزیز....بنده روی صحبت هم با هیچ کس نبود... دقت کنید حتی خودم رو هم که خیلی از مواردی که ذکر کردم شاملم نمیشه هم جمع بستم.!
اگر در مورد پشتیبانی منظورتون بنده هستم که هیچ جا نزدم پشتیبانی 24 ساعته ...هر کسی هم سوال کرده گفتم 9 صبح تا 9 شب....اما 99% موقع بیشتری بودیم.
اگر هم منظورتون کلی هست. خریدار باید با عقل خودش شرایط رو بسنجه....هاستی که مثلا می خری ماهی 1000 تومن...طرف زده پشتیبانی 24 ساعته...با عقل جور در میاد؟
فروشنده ممکن هست هر ادعای بکنه و یا هر تهعدی بده ... اما آیا شما مرجعی توی این زمینه کاری داری که در موقع مرافعه از حق شما دفاع کنه ...اصلاه اون فروشنده شخصیت حقوقی هست ؟
اون یک نفر هم بنده نمیدونم داستانش چی هست...اما چیزی که بر حسب تجربه میتونم بگم این هست که متداوم نخواهد بود.
کار اگر رویکرد تجاری و پلن مشخص نداشته باشه و از روی احساس و اوقات اضافه و moodی باشه هیچ تضمینی برای تداومش وجود نداره...
پیشنهاد میکنم که این جور موارد رو معیار قضاوت و انتخاب قرار ندید چون به احتمال خیلی زیاد مانند خیلی های دیگه ضربه خواهید خورد.
این مورد رو برای تعریف از کار خودمون نمیگم....
ما کنسل سرویسمون ماهانه شاید زیر 1% باشه!...بالای 70% کاربران ما بیشتر از 6 تا 9 ماه هست که از ما سرویس دارند.
رشد گرفتن یوزرمون نسبت به همکاران دیگه پایین تر هست.
چند ماه اول هر سروری جدیدی که میگیریم....از جیب میزاریم. اما یوزری که میگیریم...واقعا یوزر مورد نظر ما هست....میدونه برای چی داره پول میده و ما هم تمام تلاشمون ارائه بهترین سرویس هست.
سرور 512 ما ماهانه در لوکیشن امریکا 12.5 دلار هست....هر دلار 3500... میشه 43750 تومن !!!!!!!
اما طی 20 ماه گذشته نه 1 دقیقه دان تایم داشته و 1 دقیقه افت پورت و شبکه.
بالای 85% کابران ما افرادی هستند که دیتای سرویسشون جای دیگه از بین رفته، دان تایم داشتند، سرویس دهنده جمع کرده رفته و یا سرویس که میگرفتن اورسل بوده و فروشنده دروغ گفته.
همه این موراد رو از تجربه کاری کوچک خودم گفتم تا ذهنیت مقداری باز بشه.
این مورد هم خودم میگم که شما نگید (:دی) که لزوما هر سرور با قیمت بالاتری بهتر نیست و هر سرور ارزون تری بی کیفیت نیست. حد تعادل رو به بالا همیشه بهترین هست.
ویرایش توسط HyperServer : January 8th, 2013 در ساعت 23:54
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)