صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 49

موضوع: پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

  1. #11
    عضو دائم MagicVps.Com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    1,555
    تشکر تشکر کرده 
    683
    تشکر تشکر شده 
    3,445
    تشکر شده در
    1,995 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط a.R.a.sh نمایش پست ها
    سلام به همه فروشنده های وی پی اس و هاست
    اقا همتون خسته نباشید
    خواهشا به وضعیت پشتیبانیتون برسید
    موقع خرید کردن فوری جواب میدین
    اما وقتی سرورتون مشکل داره اب مشین میرین زمین
    الکی هم اینجا نیاید بگین ما اینطوری هستیم اونطوری هستیم
    لااقل با بیش از 70% شرکت های اینجا کار کردم که ماشالله وقتی مشکلی پیش میاد مگه جواب بدن
    اگه هم خواستین میتونم اسم بیارم
    موقع پول گرفتن مثل بلبل جواب میدین ولی خدا نکنه مشکلی پیش بیاد/ صبر میکنید مشکل حل شه بعد جواب میدین


    مشکل همینه وقتی که همه چیز خوب هست خوب کسی به کسی کاری نداره همه هم راضی هستند و به به و چه چه میکنند مشکل که پچیش میاد طرف به قول ایشون اب میشه میره زمین مسنجر خاموش تلفن خاموش و یا بیجواب که فرقی با خاموش نداره تیکتها هم تعطیل این واقعا عادت خیلی بدی هست که بعضیها متاسفانه این عادت خیلی بد و گند را گزاشتن و دارن انجام میدن خیلشونهم این ار بهانه میکنند که توی این حالت استرس وارد میهش و بهتر هست که پاسخی ندیهم عجب دلیلی


    خوشبختانه خدا را شکر مشکلی نداشتم تا النا هر زمان هم موردی بوده مسنجرامدیم با چهار چراغ روشن بحای اینکه خاموش کنیم یا اینوزبل بشیم توی استاتوس هم یمزنم که در حال برسی مشکل هستم اونهایکه انلاین هستند یا ایدی ما را دارن حداقل میبینند و متوجه میشن که کسی پیگیر هست(پشتیبانی از طریق مسنجر نیست ولی خوب ا یعضیها که خیلی عجول .هستند و میخوان زودتر از وضعیت سورشون با اطلاع بشن)

    تلفن هم دم دست اماده شارجر هم بهش وصل میکنم که یکدفعه شارجش کم بود و خاموش شد نکن خاموش کرده مویایل و جواب نمیده

    بخش تیکتها هم پیجش باز هست و هرچند لحضه ریفریش میشه که باز نگن مشکل پیش امده جواب تیکت نمیدن
    اگرهم مورد حاد باشه ایمیل گروهی باری سوریسهای فعال ارسال میهش بعداز این موارد میریم پیگر کار سرور میشم دیگه اینطور ی99% مشتراین از وضعیت خبر دار میشن

    مشتر ی اینطوری خیالش راحت هست که یکی داره کار ش پیگیری میکنه حالا سرور 1 ساعت دان بشه یا 24 ساعت دیگه میدونه مشکبلی ایجاد شده و طرف مقابل در حال برسی و حل مشکل هست

    این کارها را در موقع ایجاد مشکل انجام بدین تاثیرش از 1000000000000000 تا بنر تبلغاتی توی فورمهای و سایتهای با رتبه 2 رقمی یا سایتهای با بازدیهای انچانی بیشتر هست اعتماد مشتری هم چند باربر میشه به شما
    MagicVps با بیش از 8 سال کارنامه درخشان و رضایتمندی مشتریان شما هم میتوانید تجربه کنید و مشتری همیشگی ما شوید وی پی اس های با کیفیت و اپتایم بالا را با ما تجربه کنید

  2. تعداد تشکر ها ازMagicVps.Com به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو انجمن 0060 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    بی سرزمین تر از باد
    نوشته ها
    306
    تشکر تشکر کرده 
    826
    تشکر تشکر شده 
    1,020
    تشکر شده در
    586 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    دورد
    جدیدا مد شده موقع مشکل کلا سایت رو از دسترس خارج میکنن که تیکت هم ارسال نشه و دیتابیسشون پر بشه

    دوستان زحمت کشی هم هستن ( تعداد انگشت شمار ) که همیشه جوابگو هستن حتی در مواقع مشکل
    12 سال سابقه ورود به سایت!

  5. تعداد تشکر ها از0060 به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    خواستم بگم حق با مشتری هست دیدم بعضی وقتها مشتری اصلا حقی نداره!!

    عزیز سرور اصلی میخوابه یک چند دقیقه ای قطع میشه ..هاستینگ محترمه تیکت میزنه به دیتاسنتر چی شده... تا دیتاسنتر جواب بده یک ساعت طول میکشه... در همین یک ساعت بیچاره هاستینگ محترمه توسط مشتری های بسیار صبورش قبض روح میشه!!
    دقیقه 1 : آقا چرا سرور قطعه؟
    2 دقیقه بعد: جواب بدید آبروم رفت سایت چرا قطع شده!!
    3 دقیقه بعد: دارم با احترام میگم کی میخواد ضرر سایت ما رو بده جواب بدین..
    6 دقیقه بعد : این چه وضع پشتیبانی هست.. نخواستیم...
    10 دقیقه بعد: مرتیکه د ز د پولم رو بده.... الان تیکتت رو تو wht میزنم!!!

    مشتری محترمه 1 ساعتی ساکت شو بزار مشکل رو رفع کنیم!!
    ویرایش توسط delta : January 8th, 2013 در ساعت 14:49
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  7. تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید


  8. #14
    عضو دائم MagicVps.Com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    1,555
    تشکر تشکر کرده 
    683
    تشکر تشکر شده 
    3,445
    تشکر شده در
    1,995 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط a.R.a.sh نمایش پست ها
    سلام به همه فروشنده های وی پی اس و هاست
    اقا همتون خسته نباشید
    خواهشا به وضعیت پشتیبانیتون برسید
    موقع خرید کردن فوری جواب میدین
    اما وقتی سرورتون مشکل داره اب مشین میرین زمین
    الکی هم اینجا نیاید بگین ما اینطوری هستیم اونطوری هستیم
    لااقل با بیش از 70% شرکت های اینجا کار کردم که ماشالله وقتی مشکلی پیش میاد مگه جواب بدن
    اگه هم خواستین میتونم اسم بیارم
    موقع پول گرفتن مثل بلبل جواب میدین ولی خدا نکنه مشکلی پیش بیاد/ صبر میکنید مشکل حل شه بعد جواب میدین

    اتفاقا باید معرفی بشه و بصورت ارشیو بشه عملکرد اون شخص که وقتی هم مشکلی پیش امد مثل بلبل که سهله مثل قناری بیادش وچهه چهه کنه و پاسخگو باشه

    پینوشت :منظورم با شخصی که شما ازش سرویس گرفتید نیست منظورم کلی هست و البته فراموش نشه که این انتقاد به حق باشه و واقعی وگرنه که کار زشتی هست
    ویرایش توسط MagicVps.Com : January 8th, 2013 در ساعت 14:59
    MagicVps با بیش از 8 سال کارنامه درخشان و رضایتمندی مشتریان شما هم میتوانید تجربه کنید و مشتری همیشگی ما شوید وی پی اس های با کیفیت و اپتایم بالا را با ما تجربه کنید

  9. تعداد تشکر ها از MagicVps.Com به دلیل پست مفید


  10. #15
    عضو انجمن dertgtr آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    724
    تشکر تشکر کرده 
    2,343
    تشکر تشکر شده 
    3,638
    تشکر شده در
    2,848 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    خواستم بگم حق با مشتری هست دیدم بعضی وقتها مشتری اصلا حقی نداره!!

    عزیز سرور اصلی میخوابه یک چند دقیقه ای قطع میشه ..هاستینگ محترمه تیکت میزنه به دیتاسنتر چی شده... تا دیتاسنتر جواب بده یک ساعت طول میکشه... در همین یک ساعت بیچاره هاستینگ محترمه توسط مشتری های بسیار صبورش قبض روح میشه!!
    دقیقه 1 : آقا چرا سرور قطعه؟
    2 دقیقه بعد: جواب بدید آبروم رفت سایت چرا قطع شده!!
    3 دقیقه بعد: دارم با احترام میگم کی میخواد ضرر سایت ما رو بده جواب بدین..
    6 دقیقه بعد : این چه وضع پشتیبانی هست.. نخواستیم...
    10 دقیقه بعد: مرتیکه د ز د پولم رو بده.... الان تیکتت رو تو wht میزنم!!!

    مشتری محترمه 1 ساعتی خفه شو بزار مشکل رو رفع کنیم!!
    حالا چرا محترمه ؟! اون ــه آخر مال چیه ؟
    سرور مجازی ایران - آلمان - آمریکا my.xdlhost.com
    قیمت و کیفیت را مقایسه کنید !! تلگرام : Xdlhost

  11. تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید


  12. #16
    عضو انجمن nivdata.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    116
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    297
    تشکر شده در
    238 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    موارد جالبی اشاره شد. بله بسیاری از موارد مشتری ها متوجه مشکل نمی شوند و فقط شروع به داد و بیداد می کنند. ولی یکی از دلایل هم این است که بیشتر همکاران فقط به سیستم تیکت پاسخ می دهند و بس. برای هر مشتری بسیار پیش می آید که اینترنت مشکل داشته باشد و کمتر پیش می آید هاست مشکل داشته باشد. ولی چون اینترنت را به صورت تلفنی و با یک شخص زنده صحبت می کند کمتر دردناک است تا در مورد هاست که به صفحه مانیتورش در واقع دارد شکایت می کند. این به معنی مخالفت با سیستم تیکت نیست مشکل اینجاست که این موارد در کنار هم معنی پیدا می کنند.

    ضمنا دوستان همکار چرا ناراحت می شوید این مشکل وجود داره، خداییش کدوم یکی از همکارا بخش خدمات مشتریان دارند؟ که از طرف مشتری با شرکت بجنگه. بخش فنی رو به چالش بکشه ؟؟؟؟
    www.nivdata.com/fa/whois
    nivdata.com/fa/whois
    سامانه جستجوی دامنه و ثبت دامنه آنلاین
    خرید هاست همراه با دامنه رایگان ir

  13. تعداد تشکر ها از nivdata.com به دلیل پست مفید


  14. #17
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط dertgtr نمایش پست ها
    حالا چرا محترمه ؟! اون ــه آخر مال چیه ؟
    نکته انحرافیش بود که کشفش کردی...

    نقل قول نوشته اصلی توسط nivdata.com نمایش پست ها
    موارد جالبی اشاره شد. بله بسیاری از موارد مشتری ها متوجه مشکل نمی شوند و فقط شروع به داد و بیداد می کنند. ولی یکی از دلایل هم این است که بیشتر همکاران فقط به سیستم تیکت پاسخ می دهند و بس. برای هر مشتری بسیار پیش می آید که اینترنت مشکل داشته باشد و کمتر پیش می آید هاست مشکل داشته باشد. ولی چون اینترنت را به صورت تلفنی و با یک شخص زنده صحبت می کند کمتر دردناک است تا در مورد هاست که به صفحه مانیتورش در واقع دارد شکایت می کند. این به معنی مخالفت با سیستم تیکت نیست مشکل اینجاست که این موارد در کنار هم معنی پیدا می کنند.

    ضمنا دوستان همکار چرا ناراحت می شوید این مشکل وجود داره، خداییش کدوم یکی از همکارا بخش خدمات مشتریان دارند؟ که از طرف مشتری با شرکت بجنگه. بخش فنی رو به چالش بکشه ؟؟؟؟
    وقتی مشتری میاد میگه هاست میخوام 500 گیگ با 60 ترابایت پهنا و .... ماهی زیر 30 تومان آفر بدید...وقتی میخره و لذت میبره باید فکر همینجاشم کنه...وگرنه وقتی پشتیبانی لحظطه ای بخواد. امنیت بخواد. بک آپ بخواد.هزار تا چیز دیگه بخواد خودش باید درک کنه که با این پولها نمیتونه بدست بیاره..

    هاست ایران تو پشتیبانی الان زبان زد هست اما قیمتش رو ببینید؟ منم بودم کارمند پشتیبان 24 ساعته میزاشتم لایو!!

    نمونه آفر هاست ایران:
    ۱۰۰ مگابایت هاست
    ۷ گیگابایت پهنای باند
    استفاده از حداکثر ۸۰۰ مگاهرتز از cpu
    استفاده از حداکثر ۲۰۰ مگابایت از حافظه ram
    دسترسی حداکثر ۵۰ بازدیدکننده در ثانیه
    شروع قیمت از ۵۰۰۰۰ تومان !!!!
    هاست ایران!
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  15. تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید


  16. #18
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    146
    تشکر تشکر شده 
    62
    تشکر شده در
    46 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    بعضی ها چقدر از خودشون تعریف میکنن...بعضی ها هم دارن از آب گل آلود مثل همیشه ماهی میگیرین...

  17. تعداد تشکر ها ازseflow به دلیل پست مفید


  18. #19
    عضو انجمن nivdata.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    116
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    297
    تشکر شده در
    238 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    بله ولی همکاران گرامی چنان ادعا می کنند که بزرگترین هاستینگ های دنیا هم اینجوری تبلیغ نمی کنند. وقتی یکی کار هاستینگ رو شروع کرده یک نفر هم هست مینویسه پشتیبانی 24 ساعته بعد یک دامنه که قراره جایجا بشه زنگ میزنی ساعت 11 می بینی بالاخره یکی گوشی رو برداشت معلومه صدای زنگ بیدارش کرده داد میزنه بلهههههه معنای پشتیبانی رو تغییر می کنه خوب.

    یک نکته دیگه همین پست های همین انجمن رو ببینید. 60% آگهی فروش هست 30% کسایی که دنبال سرویس خیلی خیلی ارزون می گردند. خوب نتیجه چی میشه !!!!! باور کنید 5 نفر رو میشناسم که مثلا سال 85 سرویس از ما می گرفتند و کمسیون می گرفتند و تو این کار خبره شدند. الان رفتند یه وی پی اس گرفتند سرویس می فروشند و فقط می فروشند
    www.nivdata.com/fa/whois
    nivdata.com/fa/whois
    سامانه جستجوی دامنه و ثبت دامنه آنلاین
    خرید هاست همراه با دامنه رایگان ir

  19. تعداد تشکر ها از nivdata.com به دلیل پست مفید


  20. #20
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    نوشته ها
    385
    تشکر تشکر کرده 
    245
    تشکر تشکر شده 
    628
    تشکر شده در
    488 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    همانطور که سرویس دهنده وقتی سرویسش به مشکل میخوره انتظار داره دیتاسنتر علتش رو بگه و تایم بررسی بده

    سرویس گیرنده هم دقیقا این انتظارات رو داره


    دقیقا 1 هفته پیش سرویسی تهیه کردیم که مثل اینکه به مشکل سخت افزاری چیپست رم خورد . 2-3 روز قطعی چند ساعته داشتیم . ولی تمام این روزها آنلاین و تیکت ها رو پاسخ دادیم
    دوستانی هم که عجله داشتند برای سرویسشون هزینه ها رو برگشت زدیم تا بتونن از جای دیگه تهیه کنند بلکه کارشون لنگ نمونه

  21. تعداد تشکر ها ازscary-x2 به دلیل پست مفید


صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: March 13th, 2018, 14:57
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: July 25th, 2013, 09:35
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 8th, 2011, 19:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •