
نوشته اصلی توسط
nivdata.com
موارد جالبی اشاره شد. بله بسیاری از موارد مشتری ها متوجه مشکل نمی شوند و فقط شروع به داد و بیداد می کنند. ولی یکی از دلایل هم این است که بیشتر همکاران فقط به سیستم تیکت پاسخ می دهند و بس. برای هر مشتری بسیار پیش می آید که اینترنت مشکل داشته باشد و کمتر پیش می آید هاست مشکل داشته باشد. ولی چون اینترنت را به صورت تلفنی و با یک شخص زنده صحبت می کند کمتر دردناک است تا در مورد هاست که به صفحه مانیتورش در واقع دارد شکایت می کند. این به معنی مخالفت با سیستم تیکت نیست مشکل اینجاست که این موارد در کنار هم معنی پیدا می کنند.
ضمنا دوستان همکار چرا ناراحت می شوید این مشکل وجود داره، خداییش کدوم یکی از همکارا بخش خدمات مشتریان دارند؟ که از طرف مشتری با شرکت بجنگه. بخش فنی رو به چالش بکشه ؟؟؟؟