نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

موضوع: پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن nivdata.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    116
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    297
    تشکر شده در
    238 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    موارد جالبی اشاره شد. بله بسیاری از موارد مشتری ها متوجه مشکل نمی شوند و فقط شروع به داد و بیداد می کنند. ولی یکی از دلایل هم این است که بیشتر همکاران فقط به سیستم تیکت پاسخ می دهند و بس. برای هر مشتری بسیار پیش می آید که اینترنت مشکل داشته باشد و کمتر پیش می آید هاست مشکل داشته باشد. ولی چون اینترنت را به صورت تلفنی و با یک شخص زنده صحبت می کند کمتر دردناک است تا در مورد هاست که به صفحه مانیتورش در واقع دارد شکایت می کند. این به معنی مخالفت با سیستم تیکت نیست مشکل اینجاست که این موارد در کنار هم معنی پیدا می کنند.

    ضمنا دوستان همکار چرا ناراحت می شوید این مشکل وجود داره، خداییش کدوم یکی از همکارا بخش خدمات مشتریان دارند؟ که از طرف مشتری با شرکت بجنگه. بخش فنی رو به چالش بکشه ؟؟؟؟
    www.nivdata.com/fa/whois
    nivdata.com/fa/whois
    سامانه جستجوی دامنه و ثبت دامنه آنلاین
    خرید هاست همراه با دامنه رایگان ir

  2. تعداد تشکر ها از nivdata.com به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی مزخرفتر از مزخرف

    نقل قول نوشته اصلی توسط dertgtr نمایش پست ها
    حالا چرا محترمه ؟! اون ــه آخر مال چیه ؟
    نکته انحرافیش بود که کشفش کردی...

    نقل قول نوشته اصلی توسط nivdata.com نمایش پست ها
    موارد جالبی اشاره شد. بله بسیاری از موارد مشتری ها متوجه مشکل نمی شوند و فقط شروع به داد و بیداد می کنند. ولی یکی از دلایل هم این است که بیشتر همکاران فقط به سیستم تیکت پاسخ می دهند و بس. برای هر مشتری بسیار پیش می آید که اینترنت مشکل داشته باشد و کمتر پیش می آید هاست مشکل داشته باشد. ولی چون اینترنت را به صورت تلفنی و با یک شخص زنده صحبت می کند کمتر دردناک است تا در مورد هاست که به صفحه مانیتورش در واقع دارد شکایت می کند. این به معنی مخالفت با سیستم تیکت نیست مشکل اینجاست که این موارد در کنار هم معنی پیدا می کنند.

    ضمنا دوستان همکار چرا ناراحت می شوید این مشکل وجود داره، خداییش کدوم یکی از همکارا بخش خدمات مشتریان دارند؟ که از طرف مشتری با شرکت بجنگه. بخش فنی رو به چالش بکشه ؟؟؟؟
    وقتی مشتری میاد میگه هاست میخوام 500 گیگ با 60 ترابایت پهنا و .... ماهی زیر 30 تومان آفر بدید...وقتی میخره و لذت میبره باید فکر همینجاشم کنه...وگرنه وقتی پشتیبانی لحظطه ای بخواد. امنیت بخواد. بک آپ بخواد.هزار تا چیز دیگه بخواد خودش باید درک کنه که با این پولها نمیتونه بدست بیاره..

    هاست ایران تو پشتیبانی الان زبان زد هست اما قیمتش رو ببینید؟ منم بودم کارمند پشتیبان 24 ساعته میزاشتم لایو!!

    نمونه آفر هاست ایران:
    ۱۰۰ مگابایت هاست
    ۷ گیگابایت پهنای باند
    استفاده از حداکثر ۸۰۰ مگاهرتز از cpu
    استفاده از حداکثر ۲۰۰ مگابایت از حافظه ram
    دسترسی حداکثر ۵۰ بازدیدکننده در ثانیه
    شروع قیمت از ۵۰۰۰۰ تومان !!!!
    هاست ایران!
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  4. تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: March 13th, 2018, 14:57
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: September 2nd, 2014, 00:13
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: July 25th, 2013, 09:35
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 8th, 2011, 19:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •