نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

موضوع: چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    160 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!

    آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟

    ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.

    هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!
    درست می فرمایید دوست من و اینکه:
    بنده نمی گویم قیمت را پایین بکشیم . زیرا با یک نان لواش ، قدرتی برای پشتیبانی و مثائلی از این قبیل ، باقی نخواهد ماند.
    و نمی گویم که قیمت را خیلی بالا ببریم و موجب ناراحتی و یا نارضیاتی مشتری ها شویم. نه

    با اندیشه عمیق و " کاربردی نه رؤیایی " در راهكارهاي موفقيت‌آميز شركت‌هاي موفق و پرهيز از اشتباهاتي كه شركت‌هاي كوچك را در «خط قرمز» قرار داده است، می توانیم در حرفه خود موفق شویم.
    براي اين كه يك شركت جديد به حيات خود ادامه دهد، به مدير شايسته، فرصت شغلي بالقوه، طرح جامع و كامل، سرمايه كافي وشايد مقداري شانس نياز دارد. اما براي اين كه يك شركت ماوراي انتظارات خود عمل كند و به رشد و تعالي برسد، به بيش از اينها نياز است.

    اين در حالي است كه برخي از شركت‌هاي كوچك بعد از پنج سال اول، ديگر نمي‌توانند به كار خود ادامه دهند. جالب است بدانيم كه شكست بيشتر اين شركت‌ها ناشي از برنامه‌ريزي ضعيف و عدم توانايي شركت براي به دست آوردن و برآوردن تقاضاهاي جديد است. اين بدان معناست كه به طور بالقوه مي‌توان از بسياري از اين شكست‌ها جلوگيري كرد. به اين منظور بايد از خطراتي كه سود را از بين مي‌برد، جلوگيري كرد، علائم خطر و هشداردهنده را به خوبي تشخيص داد و راهكار مناسب را يافت.

    در زير تلاش مي‌شود به مجموعه‌اي از شرايطي اشاره شود كه شركت‌ها را به موفقيت و تعالي مي‌رساند و در پي آن مجموعه‌اي از خطرناكترين خطاها و خلاف‌هاي شركت‌هاي كوچك و دلايل شكست اين شركت‌ها ارائه مي‌شود. اگر اين شرايط و دلايل موفقيت را با دقت مطالعه و سعي كنيد آنها را در بودجه‌ريزي، بازاريابي و طراحي ايدئولوژي شركت خود به كار بريد و اگر بتوانيد از خطاهايي كه در اين فهرست آمده است، جلوگيري كنيد و «بلاياي طبيعي» و ساير عوامل غيرقابل كنترل را پيش‌بيني كنيد، مي‌توانيد به خوبي بر آمار غلبه كرده، پيشرفت كنيد.



    ____________________________________
    من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!
    ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 12:29

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •