درست می فرمایید دوست من و اینکه:
بنده نمی گویم قیمت را پایین بکشیم . زیرا با یک نان لواش ، قدرتی برای پشتیبانی و مثائلی از این قبیل ، باقی نخواهد ماند.
و نمی گویم که قیمت را خیلی بالا ببریم و موجب ناراحتی و یا نارضیاتی مشتری ها شویم. نه
با اندیشه عمیق و " کاربردی نه رؤیایی " در راهكارهاي موفقيتآميز شركتهاي موفق و پرهيز از اشتباهاتي كه شركتهاي كوچك را در «خط قرمز» قرار داده است، می توانیم در حرفه خود موفق شویم.
براي اين كه يك شركت جديد به حيات خود ادامه دهد، به مدير شايسته، فرصت شغلي بالقوه، طرح جامع و كامل، سرمايه كافي وشايد مقداري شانس نياز دارد. اما براي اين كه يك شركت ماوراي انتظارات خود عمل كند و به رشد و تعالي برسد، به بيش از اينها نياز است.
اين در حالي است كه برخي از شركتهاي كوچك بعد از پنج سال اول، ديگر نميتوانند به كار خود ادامه دهند. جالب است بدانيم كه شكست بيشتر اين شركتها ناشي از برنامهريزي ضعيف و عدم توانايي شركت براي به دست آوردن و برآوردن تقاضاهاي جديد است. اين بدان معناست كه به طور بالقوه ميتوان از بسياري از اين شكستها جلوگيري كرد. به اين منظور بايد از خطراتي كه سود را از بين ميبرد، جلوگيري كرد، علائم خطر و هشداردهنده را به خوبي تشخيص داد و راهكار مناسب را يافت.
در زير تلاش ميشود به مجموعهاي از شرايطي اشاره شود كه شركتها را به موفقيت و تعالي ميرساند و در پي آن مجموعهاي از خطرناكترين خطاها و خلافهاي شركتهاي كوچك و دلايل شكست اين شركتها ارائه ميشود. اگر اين شرايط و دلايل موفقيت را با دقت مطالعه و سعي كنيد آنها را در بودجهريزي، بازاريابي و طراحي ايدئولوژي شركت خود به كار بريد و اگر بتوانيد از خطاهايي كه در اين فهرست آمده است، جلوگيري كنيد و «بلاياي طبيعي» و ساير عوامل غيرقابل كنترل را پيشبيني كنيد، ميتوانيد به خوبي بر آمار غلبه كرده، پيشرفت كنيد.
____________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!






