با تشکر از شما همکار گرامی
دوست عزیز طبق آخرین گفته دیتاسنتر هیچ سروری فرمت نشده
دوست عزیز شما از ما سرور اختصاصی نداشتین و سرور مجازی داشتین ....بهتون هم از قبل گفتیم که از سرورتون بک آپ بگیرید سرور جدید میدیم! هر چند که هنوز سرور مجازیتون روشن هست ...در مورد بی احترامی بهتر نیست کمی واضح صحبت کنید! شما در یاهو فروش ما درخواست پشتیبانی کردین همکار بنده هم در قسمت فروش هست و دسترسی به هیچ سروری ندارند که بتونن مشکل رو حل کنن و نه تخصص فنی دارن ...فقط به شما چند بار گفتن دوست عزیز تیکت بدین! این حرف بدی هست؟
دوستان ایشالاه اگه کمی دیتاسنتر راه بیاد تا 1 یا 2 روز آینده پنل باز میشه و همه سرورها در وضعیت عادی خود قرار خواهند گرفت