مديريت شرکت به ما گفته از بحث و پاسخ دادن در اين تاپيک خودداری کنيم.
فقط خواستم بدونيد گذشت زمان بهترين قاضی هستش برای مشخص شدن حقايق و مشخص شدن فريب های تبليغاتیانشالا موفق باشيد.
مديريت شرکت به ما گفته از بحث و پاسخ دادن در اين تاپيک خودداری کنيم.
فقط خواستم بدونيد گذشت زمان بهترين قاضی هستش برای مشخص شدن حقايق و مشخص شدن فريب های تبليغاتیانشالا موفق باشيد.
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
اتفاقا ما کاملا آماده هستیم برای یک مناظره بین زرین پال و Payline ، ما اعلام آمادگی می کنیم و هز زمان که گفتید در یک تاپیک مستقل صحبت می کنیم.
البته وب مسترهای ایرانی باهوش تر از این هستند که فریب بخورن و تشخیص میدن که چه چیزی فریب تبلیغاتی هست و چه چیز کتمان حقایق.
ما هم خودمون رو درگیر صحبت سر بدیهیات و واقعیات هم نمی کنیم.
من هم به گفته شما ایمان دارم که گذشت زمان خیلی چیزا رو مشخص میکنه و شک نکنید که این اتفاق هم خواهد افتاد.
موفق و پیروز باشید.
ویرایش توسط Neo2 : July 31st, 2012 در ساعت 01:59
چشم، هر زمان تعداد کاربرانتون به زرين پال (50000 کاربر) رسيد آماده مناظره هستيم
چون الان که هنوز 6 ماه هم از شروع فعاليت شما نگذشته و تعداد کاربرانتون به 5000 هم نرسيده مناظره بی معنی هستش.
معمولا گذشت زمان و ارائه سرويس پايدار هستش که مشخص ميکنه به کی بايد چند داد.
به هر حال انشالا موفق باشيد و سعی کنيد به جای اينکه برای خودتون حاشيه درست کنيد به کار اصلی خودتون برسيد. چون با حاشيه به جائی ميريد که سيستم های ديگه دارن ميرن.
تعداد یوزر بالا هیچوقت دلیل بر کیفیت کاری و برتری شرکت سرویس دهنده نبوده و نیست.
فکر کنم شما به پشتوانه همین به قول خودتون 50 هزار کاربرتون هر کاری که دوست دارید با کاربرهاتون می کنید و فقط بلدین بهشون بگید اگه ناراحتین ارجاع بدیم فتا برید دنبالش!!! نه عزیز من این کاربرمداری نیست دوست عزیز این غرور کاذبی هست که باعث شد من و امثال من خیلی زود زرین پال رو ببوسن بزارن کنار!
مطمئنم خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کنید این 50 هزارتون میشن فقط 5 هزار یوزر فعال!!!
روز خوش
نیاز به این کار نیست دوست عزیز،همونطور که شما پیگیر هستید بنده هم پیگیر هستم و بعد از رفع مورد که قطعا بزودی انجام میشه مطمئن باشید در همین تاپیک اعلام می کنم و تمامی موارد رو بیان می کنم.
بنده ناراحت نیستم متاسفم برای کاربران به ظاهر 50 هزار تایی که ناچارا باید از مدیریت ضعیف و ناکارآمد ضربه بخورن! این تقصیر شما هم نیست چرا که شاید کارآیی سرویستون در همین حد باشه به قول یکی از دوستان این مشکل از اونجایی آب می خوره که تعداد این سرویس دهندگان محدود به انگشتان دست هست. اگر صحنه رقابت شرکت های بیشتر و کارآمدتر به خودش ببینه شما هم ناچارا باید کیفیت و کارآیی رو بر اساس خواسته های کاربرانتون بالا ببرید نه سیستم تحمیل رو پیش بگیرید.
دیگه حرفی برای گفتن ندارم،انشالله اون موردی که بیان کردید رو هم بزودی قرار میدم.
از توجه تون ممنونم، تلاش ما هم اینه که به حاشیه نریم . به اصل هدف بپردازیم.
پاسخ شما رو هم کاربران دیگه دادند و بنده چیزی عرض نمی کنم.
این پست شما رو من به عنوان یادگاری Qute کردم، چند ماه دیگه با استفاده از همین پست تون یه مطلب رو منتشر می کنم که بصورت چشم گیری قابل توجه خواهد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)