این نظر شماست والا اگه یه پرس و جو جزئی انجام بدید دستتون میاد
اصلا قابل قبول نیست حرفی که شما میزنید اگر اینطوری که شما میگید باشه هاستینگ های مثل hostgator یا bluehost باید هر ماه یک بار جواب تیکت ها رو بدن چون یوزر های همچنین هاستینگی اصلا با اونها قابل مقایسه نیست
اولا که ما برای پشتیبانی چیزی به اسم ساعت کاری نداریم و ساعت کاری هم اگر باشه 24 ساعت هستش. و راه حل تراکم درخواست های پشتیبانی افزایش پرسنل هستش نه پاسخ دیرتر





 
			
			 
  
  پاسخ : نظر شما چيه؟ ميشه راهنماييم كنيد
 پاسخ : نظر شما چيه؟ ميشه راهنماييم كنيد
				 نوشته اصلی توسط SaynaServer
 نوشته اصلی توسط SaynaServer
					

 
					
					
					
					
				