شما چه سرویسی ازشون دارید که پشتیبانی نداشتید؟!!!
چون برای ایشون که میخوان سایتشون رو به هاست اشتراکی این شرکت انتقال بدن پشتیبانی خیلی اهمین داره و سرور مجازی نیست که کمی مستقل از پشتیبانی کار کنن
در ضمن فکر نمیکنم هاستینگ مغازه باشه که ساعت کاری براش در نظر بگیرن چون هاستینگ از وظایف اصلیش پشتیبانی 24 ساعته به مشتری هست
شما هم تو این انجمن و از دوستان دیگه راجع به کیفیت اینها سوال کنید و اگر هم خواستید امتحان کنید و به حرف من برسید :D
البته میزبانی وب تو ایران خوب کمی قیمت هاشون بالا هستش ولی faraso.ir هم تو زمینه ی میزبانی اشتراکی ایران خوبه و قیمتش مطلوبه من هم ازش سرویس دارم
دوست عزیز بنده هم هاست ایران/دایرکت ادمین دارم ازشون و تا به امروز حتی یک ثانیه قطعی هم نداشته
پشتیبانی در طول روز به خوبی انجام می ده انتظار نداشته باشید شرکت هایی که بیش از 5.6 سال سابقه و مشتری های بسیاری دارند مانند هاستینگ های تازه وارد کار کنند
وقتی تعداد مشتری زیاد می شه تعداد درخواست بالا میره و پاسخگوئی به مشکلات سختر
این نظر شماست والا اگه یه پرس و جو جزئی انجام بدید دستتون میاد
اصلا قابل قبول نیست حرفی که شما میزنید اگر اینطوری که شما میگید باشه هاستینگ های مثل hostgator یا bluehost باید هر ماه یک بار جواب تیکت ها رو بدن چون یوزر های همچنین هاستینگی اصلا با اونها قابل مقایسه نیست
اولا که ما برای پشتیبانی چیزی به اسم ساعت کاری نداریم و ساعت کاری هم اگر باشه 24 ساعت هستش. و راه حل تراکم درخواست های پشتیبانی افزایش پرسنل هستش نه پاسخ دیرتر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)