
نوشته اصلی توسط
Aria
دقیقاً صحبت بنده هم همین هست، رحمان جان و هر سرویس دهنده دیگری، تا زمانی که قوانین رو زیر پا میزارند (چه قوانین دیتاسنتر ها، چه قوانین داخلی، چه قوانین جهانی که عرف کار هست) این مشکلات پایدار خواهد بود.
ما و شما و خیلی از سرویس دهنده های دیگه که دارند در حالت 95th percentile هزینه پرداخت می کنند کاملاً واقف هستند که این گونه "دل رحمی" ها منجر به اتمام تجارتشون میشه و چیزی براشون به جز سر افکندگی باقی نمیزاره و اون کاربر هم در نهایت طلبکار خواهد بود و حتی یک تشکر هم نخواهد کرد.
مجدداً عرض می کنم، به نظر من باید هر چه سریعتر با این کاربران برخورد بشه و تا ریال آخر از ایشان دریافت بشه تا این انتظار بیجا رو از سرویس دهندگان بعدی نداشته باشند.
با تشکر.