اگر منظورتون بنده بودم، متوجه نشدم کجای بحث فنی سیاسی شده !
در مورد به عنوان مثال شما زرین پال رو مثال زدید. باید عرض کنم خدمتتون که ما خودمون رو با زرین پال یا هیچ سیستم مشابه دیگری مقایسه نمی کنم. ما Payline هستیم و کاری نداریم که شرکت های همکار
چه مدارکی رو دارن یا گرفتن و یا قراره بگیرن. سیاست کاری شرکت ها متفاوته. همونطور که یک شرکت صلاح میدونه از کاربرهاش 2.5% موجودیشون رو دریافت کنه، ما این کار رو در روال کاری خودمون مجاز نمی دونیم.
این که چه شخصی دوست داشته باشه با چه سیستمی کار کنه بستگی به خود شخص داره. بنده عرضم این هست که خودم اگر یه میخواستم درگاه پرداخت بگیرم، نوع خدمات سیستم رو ملاک قرار میدادم و اینکه چه مقدار برای من سودآوری داره نه اینکه به مدارک و مجوزها نگاه کنم.
البته گرفتن مجوزها هم جز لابنفک کار هست و اونها رو هم باید تهیه کرد.
بنده هم آگاه هستم که این روزها میشه خیلی راحت از خونه درگاه پرداخت گرفت. ولی قبل از نوشتن این قسمت بد نبود راجب گرفتن درگاه پرداخت بانک ملی یه جستجو می کردید.در مورد اینکه شما برای گرفتن درگاه اقدام کردید ، باید بگم که 99/99 درصد اشتباه از شخص شما بوده! در مورد اطلاعات پایین شعب 100% حق با شما هست. اما شما به هیچ عنوان کارتون ارتباطی به شعب نداره! تمامی بانک ها ، بخش درگاه های اینترنتی و pos هاشون کاملا مجزا هست از خود بانک و شرکت هستن! مثلا: شرکت به پرداخت ملت ، شرکت سامان الکترونیک ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و....
شخص بنده یک درگاه رو از بانک ملت در عرض 3 روز از داخل خونمون با یک اسکنر گرفتم.عملا بله باید مدیر شعب هم بدونن که چگونه میشه خدمات اینترنتی رو ارائه کرد. اما با این سطح اطلاعات فکر میکنم باید این مثال رو برای شما بزنم:
شما میرید داخل یک نانوایی و ازشون در مورد مکانی که گونی آرد ها تولید میشه سوال میکنید. اطلاع دارن؟ مسلما نه!
برخلاف بانک های دیگه، در بانک ملی شما بعد از پر کردن فرم ها و مدارک موجود، به جای اینکه این فرم ها رو مستقیما برای شرکت زیرمجموعه بانک (مثل شرکت به پرداخت ) ارسال کنید، باید دوباره برگردید به همون شعبه ای که حساب دارید و مدارک رو تحویل اونجا بدید.
بانک خودش اقدام می کنه و نتیجه رو به شما اعلام میکنه. در نتیجه اگر بانک اجازه نده، مدارک شما رو به مرحله بعدی ارجا نمیدن.
بله این بند رو هم خوندیم و اتفاقا راجب این موضوع هم خیلی سوال و تحقیق کردیم. پیشنهاد میکنم مجددا این قسمت رو هم مطالعه بفرمایید.در مورد پاسخی که مدیر این سایت دادنف باید عرض کنم خدمتتون که شما حتما وقتی قرارداد میبستید با شرکت ارائه دهنده ی درگاه ، داخل قرارداد بند مربوط به "عدم به اشتراک گذاری و واگذار به شخص ثالث درگاه" رو هم خوندید. درسته؟
میدونستید با یک ریپورت ، درگاه شما الآن بسته میشه؟ و رسما کار شما خلاف قوانین این ارائه دهنده ی درگاه هستش؟
پیشنهاد میکنم حد اقل با بانک یه هماهنگی بکنید!
تمامی هماهنگی ها رو قبلا وکیل شرکت انجام دادن و در صورت بروز مشکلاتی از این دسته راه چاره هم برای اون در نظر گرفتیم
از یادآوری تون ممنونم.






جسارت نشه اما فکر نمیکنم روزی که ما دنبال طی این مراحل رفتیم ، کسی تو ایران چنین فکری رو تو سرش پروردونده بود!
عملا بله باید مدیر شعب هم بدونن که چگونه میشه خدمات اینترنتی رو ارائه کرد. اما با این سطح اطلاعات فکر میکنم باید این مثال رو برای شما بزنم:
پاسخ با نقل قول