-
October 14th, 2009, 04:13
#71
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
سلام
در مورد اون بخش که گفتم شرکت Caro گزارش DDoS رو حذف کرده بود از تو اخبار سایتش، اینجا لینک کمکی هست که تاریخ پست ها مشخصه !
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=881693
مورد جالبتر!
این شرکت SLA Guarantee خودش رو هم عوض کرد به دلیل Downtime های زیادی که داشت.
این دیگه نوبرشه !!!!!!!!
با تشکر.
ویرایش توسط Aria : October 14th, 2009 در ساعت 04:15
-
-
October 14th, 2009 04:13
# ADS
-
October 14th, 2009, 04:22
#72
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
aria
سلام
در مورد اون بخش که گفتم شرکت caro گزارش ddos رو حذف کرده بود از تو اخبار سایتش، اینجا لینک کمکی هست که تاریخ پست ها مشخصه !
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=881693
مورد جالبتر!
این شرکت sla guarantee خودش رو هم عوض کرد به دلیل downtime های زیادی که داشت.
این دیگه نوبرشه !!!!!!!!
با تشکر.
آریا جان، حرف های شما همه درست. و طبق سند هاییی كه موجود هست، معلوم كه دیتا سنتر قبلا مشکلاتی داشته.
آیا الان هم این مشکلات رو دارد ؟ آیا مشکلات رو رفع نکرد ؟
-
-
October 14th, 2009, 04:23
#73
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
سلام
VRTservers
نظرتون در موردش چیه؟
کسی باهاش کار کرده؟
در مورد نقاط ضعف دیتا سنتر کارو بهتره اینجا بحث کنید > webhostingtalk.ir/showthread.php?t=447
-
-
October 14th, 2009, 04:37
#74
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
BestServer.IR
آریا جان، حرف های شما همه درست. و طبق سند هاییی كه موجود هست، معلوم كه دیتا سنتر قبلا مشکلاتی داشته.
آیا الان هم این مشکلات رو دارد ؟ آیا مشکلات رو رفع نکرد ؟
سلام.
اگر به تاریخ پست های لینک بالا دقت کنید، می بینید که 08-09-2009, 07:07 مربوط به حدود یک ماه پیش هست و به دلیل یک حمله 3 جانبه ساده که یکی از دوستانم جلوی چشم خودم به چندین شرکت مختلف کرد، رخ داده و این نشون میده که ضعف این شرکت یکی - دو تا نیست.
معمولاً شرکت های بزرگ و معتبر، بیشترین مانور خودشون رو روی Uptime میزارند و برای اثبات حرفشون SLA Guarantee میدن.
این شرکت به جای اینکه یکم بیشتر خرج کنه و Hardware Firewall های سر راه شبکه اصلی دیتاسنتر قرار بده و یا اگر وجود داره، اونها رو تقویت کنه، اومده SLA Guarantee رو تغییر داده !
به نظر شما، برای یک کاربر حرفه ای وب، این موضوع چه جلوه ای داره ؟
حل شدن مشکل یا بی اعتباری دیتاسنتر که تا ضعف خودش رو متوجه میشه، میاد SLA رو عوض می کنه که مجبور نیاشه به کاربرانش پول زیاد پس بده و یا زیادی جوابگو باشه ...!
با این میگن از زیر بار در رفتن !
جهت اطلاع شما، پس از حمله به این دیتاسنتر، دوست ما به چند تا دیتاسنتر دیگه هم حمله کرد.
ThePlanet - هیچ تاثیری روش نداشت !!
iWeb - فقط برای چند لحضه ping هاش timeout داد و درجا درست شد!!
Hivelocity - فقط 1 دقیقه مختل شد و بعد درست شد.
rapidswitch - هیچ تاثیری روش نداشت !!
OVH - هیچ تاثیری روش نداشت !!
caro - تا ولش نکردیم، مختل بود و اگر ادامه میدادیم مختل می موند !!
دیتاسنتر ما - دقیقاً 30 ثانیه کند شد و مقدار 7 گیگابیت از پهنای باند شبکه رو خورد، ولی نتونست از سومین Hardware Firewall شبکه های ما رد بشه (ما کلاً 3 لول Hardware firewall دایم)
خلاصه اینکه قضاوت با شماست.
با تشکر.
-
-
October 14th, 2009, 12:46
#75
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
ممنون از پاسخ شما.
قربان مجدداً رفتار تند شما تکرار شد و حمله نا محسوس شما موجب شد که من مجبور به گفتن چند حقیقت بشم.
شرکتی که شما نماینده آن هستید، به دلایل زیر، از نظر من که حساسیت های بسیار زیادی در مورد کارهای هاستینگ و سرور دارم، اصلاً قابل اعتماد نیست:
1. شما در موارد قبل فرمودید که مسائل مالی در هر دیتاسنتری پیش میاد و این مورد مشکل خاصی نیست.
خوب، لطفاً لینک زیر رو مشاهده کنید:
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=882425
همین اشتباهات که از نظر شما مهم نیست، موجب شد سرور کاربر بیش از 24 ساعت غیر فعال باشد و این یعنی فاجعه !
توجه داشته باشید که این مورد حدوداً دو ماه پیش رخ داده و نکته بسیار جالبی هست که یک شرکت به خاطر اشتباهات در سیستم حسابداری خودش، سرور کاربر رو بدون اعلام قبلی، مسدود کنه ؟!
یا علی.
خوب ممنون از بابت حملات و تخریب های شما که خوب بالاخره کم کم از حالت نامحسوس خارج شد و به صورت شفاف شروع شد . البته میزان عصبانیت شما کاملا طبیعی است و این موضوع زمانی که من بیشتر در مورد شما تحقیق کردم کاملا برای من مشخص شد. به هر حال من برای اطلاع دوستان و بازدیدکنندگان سایت بیشتر در مورد تخریب های شما توضیح می دهم .
1 ) در مورد این تاپیک در سایت Webhostinhgtalk.com من در پست قبلی هم گفتم و باز هم تکرار می کنم که اگر شما درست موضوع را مطالعه کنید مشاهده می کنید که موضوع برگشت پول و عدم پرداخت وجه سرور بوده و هیچ ارتباطی به اشکال در قسمت مالی Caro ندارد و این کاملا طبیعی است که در صورت عدم پرداخت هزینه سرور و یا برگشت وجه سرور خاموش می شود. خاموش شدن به دلیل استرداد وجه یعنی بدون اطلاع ؟؟؟ و کجای این موضوع آبروی ریخته است ؟؟؟ شاید شما و دیتا سنتر شما اگر فردی سرور را کنسل کند و یا درخواست استرداد وجه کند سرور را نگه می دارید و تا چندین سال سرور روشن است ؟؟؟؟
البته در مورد قبلی ( موضوعی که من از شما شماره تیکت را خواستم ) هم شما به همین صورت عمل کردید یعنی بدون اطلاع و به صورت کاملا یک طرفه قضاوت فرمودید و تخریب کردید . من چندیدن بار از شما خواستم که به صورت منطقی بحث کنید ولی گویا شما علاقه به این نوع بحث دارید. به هر حال ما آنقدر مشتری در همین سایت داریم و تجربه کار با ما و Caro را دارند که این تخریب های شما واقعا تاثیری ندارد.
-
-
October 14th, 2009, 12:59
#76
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر
من کاری به گفته های این تاپیک ندارم. ولی دقیقا گیگا این کار انجام میده. در صورت عدم پرداخت. ۱.۵ ماه تا ۲ ماه سرور روشن هست و کارش میکنه ؛)

نوشته اصلی توسط
nikan
خوب ممنون از بابت حملات و تخریب های شما که خوب بالاخره کم کم از حالت نامحسوس خارج شد و به صورت شفاف شروع شد . البته میزان عصبانیت شما کاملا طبیعی است و این موضوع زمانی که من بیشتر در مورد شما تحقیق کردم کاملا برای من مشخص شد. به هر حال من برای اطلاع دوستان و بازدیدکنندگان سایت بیشتر در مورد تخریب های شما توضیح می دهم .
1 ) در مورد این تاپیک در سایت webhostinhgtalk.com من در پست قبلی هم گفتم و باز هم تکرار می کنم که اگر شما درست موضوع را مطالعه کنید مشاهده می کنید که موضوع برگشت پول و عدم پرداخت وجه سرور بوده و هیچ ارتباطی به اشکال در قسمت مالی caro ندارد و این کاملا طبیعی است که در صورت عدم پرداخت هزینه سرور و یا برگشت وجه سرور خاموش می شود. خاموش شدن به دلیل استرداد وجه یعنی بدون اطلاع ؟؟؟ و کجای این موضوع آبروی ریخته است ؟؟؟ شاید شما و دیتا سنتر شما اگر فردی سرور را کنسل کند و یا درخواست استرداد وجه کند سرور را نگه می دارید و تا چندین سال سرور روشن است ؟؟؟؟
البته در مورد قبلی ( موضوعی که من از شما شماره تیکت را خواستم ) هم شما به همین صورت عمل کردید یعنی بدون اطلاع و به صورت کاملا یک طرفه قضاوت فرمودید و تخریب کردید . من چندیدن بار از شما خواستم که به صورت منطقی بحث کنید ولی گویا شما علاقه به این نوع بحث دارید. به هر حال ما آنقدر مشتری در همین سایت داریم و تجربه کار با ما و caro را دارند که این تخریب های شما واقعا تاثیری ندارد.
-
-
October 14th, 2009, 13:08
#77
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
Aria
در مورد موضوعات که شما در مورد شبکه Caro مطرح کردید همانطور که خود شما در لینک http://www.webhostingstuff.com/uptime/CaroNet.html
هم اعلام کردید Caro در ماه March امسال میلادی بدلیل آتش سوزی در قسمت توزیع برق دیتا سنتر دچار اشکال شد. این موضوع بدترین حادثه ای بود که می توانست برای یک دیتا سنتر اتفاق بیافتد که البته آن زمان در همین سایت هم موضوعاتی مطرح شد و بحث شد . این اتفاق به حدی سنگین بود که حتی زمانی که ما با سایر نمایندگان اصلی Caro صحبت می کردیم فکر نمی کردیم که Caro دیگر بتواند مشتری ها را جذب کند و این به عنوان بدترین نقطه ضعف برای Caro شود ولی بر خلاف چیزی که همه ما فکر می کردیم قسمت مدیریت و تمامی کارکنان Caro با تلاش خودشان توانستند این بزرگترین تهدید را به یک فرصت برای نشان دادن صداقت و درستکاری و قدرت خودشان برای جلب رضایت مشتری های ناراحت در آن زمان تبدیل کنند آنها با عمل به تعهدات SLA خودشان و تلاش چندیدن برابر برای رفع اشکالات در دیتا سنتر و جدیت در حمایت از مشتری ها کاری کردند که نه فقط تعداد مشتری های ما و سایر نمایندگان Caro کم نشد بلکه از آن تاریخ به بعد تعداد مشتری های ما زیاد تر هم شد و تلاش افرادی مثل شما برای تخریب Caro در عمل و در مواجه با مشتریان به نتیجه نرسید. موضوع حادثه March امسال بدترین خاطره من در طی مدت همکاری به Caro بود ولی به من و مشتریان من این را اثبات کرد که در بدترین شرایط هم Caro و در سطح مدیران Caro در کنار ما هستند و با درک اشکال و پذیرش این نقطه ضعف آن را حل می کنند و صرفا ادعا نمی کنند این اتفاق و نحوه برخورد مدیران Caro به من نشان داد که می توان به Caro اعتماد بیشتر داشت
-
-
October 14th, 2009, 13:11
#78
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
bestserver.ir
من کاری به گفته های این تاپیک ندارم. ولی دقیقا گیگا این کار انجام میده. در صورت عدم پرداخت. ۱.۵ ماه تا ۲ ماه سرور روشن هست و کارش میکنه ؛)
یعنی اگر شما سرور را کنسل کنید یا عملا استرداد وجه کنید سرور روشن است ؟؟؟ بین استرداد وجه و دیرکرد تفاوت وجود دارد
-
-
October 14th, 2009, 13:17
#79
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
nikan
یعنی اگر شما سرور را کنسل کنید یا عملا استرداد وجه کنید سرور روشن است ؟؟؟ بین استرداد وجه و دیرکرد تفاوت وجود دارد
جناب آقای نیکان . من این رو تجربه دارم كه میگم.
من سرور را نصفه ماهه کنسل کردم و پول رو پس گرفتم ( پول نصفه ماه رو ) ولی سرور تا آخر ماه حتا تا ماهه دیگر سرور روشن بود. من بهشون میل میدادم كه سرور روشن هاست و خاموش کنید :دی اونا هم جواب دادن ولش کنین سیستم خودکار در و خود بخود خاموش میشه، بعد ارسال میل من كه حدود ۱ ماه گذشته بود میل دادم، هفت دیگه سرور خاموش شد . همه میل ها هم موجود هاست بصورت آلمانی. اگر لازم باشه بزارم
-
تعداد تشکر ها از HugeServer به دلیل پست مفید
-
October 14th, 2009, 13:19
#80
پاسخ : نظرسنجي در مورد چند ديتاسنتر

نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
دوست عزیز، من معنی تمامی کلماتی که از آنها استفاده می کنم تا می دانم و این توهین شما را که 2 بار تکرار شد، نا دیده می گیرم.
شما هم تلاش کنید که به جای فکر کردن به پول در آوردن تنها ! به وجدان خود رجوع کنید و اگر از مسائل شبکه و دیتاسنتر با خبر هستید، بیشتر در مورد شرکت طرف قرارداد خود تحقیق کنید.
متاسفم!
یا علی.
اگر شما معنی تمام کلماتی که به کار می برید را به درستی می دانید و می دانید که کجا از آنها استفاده کنید این یعنی هدف شما توهین به شخص من و یا مجموعه ای که من در آن فعالیت می کنم و یا دیتا سنتر Caro است. من تا به این لحظه این توهین ها و حملات را تحمل کردم و به شما به عنوان یک کاربر جدید آنقدر احترام گذاشتم که به شما پاسخ دادم ولی اگر می خواهید به این روش ادامه دهید فکر نمی کنم بحث با شما نتیجه ای داشته باشد من فقط موضوع را به آقای وحید واگذار می کنم به هر صورت که خودشان می دانند عمل کنند
-