سيستم کاری سامان سيستم اين هستش که تا مشکل حل نشه به تيکت جواب داده نميشه.
در مورد نسخه دمو هم بايد صبر کنيد تا اطلاعاتش اصلاح بشه و بعد در اختيارتون قرار داده ميشه. جواب ندادن به تيکت دليل نيست که شما بخوای اينور و اونور نقد و انتقاد کنيد. اگر بعد از 2 روز تيکت جواب داده نشد شما بيا بگو بعد از دو روز جواب نخورده. نه اينکه هنوز 6 ساعت از تيکت نگذشته شما اومدی ميگی ای وای بر من. حداقل شلوغش ميکنيد بگيد چند ساعته جواب نخورده. هر کس ندونه فکر ميکنه 1 هفته هستش جواب نخورده.
در هر حال نسخه دمو يوزر پسوردش آماده بود فقط آقای اميری تاکيد داشتند که حتما يکبار برسی بشه و محتوا روی نسخه دمو قرار داده بشه و بعد در اختيار کاربران قرار داده بشه. صبر کنيد تا در همون تيکت پاسخ داده بشه.
افتخار مجموعه سامان سيستم اين هستش که روزانه بيش از 80 تيکت پاسخ داده ميشه. شما اگر مايل هستيد يکبار تشريف بياريد شرکت فقط سيستم مانيتورينگ تيکت ها و حل مشکلات رو مشاهده کنيد. ببينيد در ازای خيلی از تيکت ها که کاربر فقط يک تيکت زده بچه های گروه های مختلف تماس تلفنی ميگيرن و تلفنی راه حل رو برای کاربر شرح ميدن. اونوقت متوجه ميشيد که پيگيری از تيکت ها در اين مجموعه به چه صورت هستش.
در هر حال الان دليلی برای شلوغ کردن نداره. دوستانی هم که اينقدر حساس هستند و فکر ميکنن بايد تيکت هاشون يک دقيقه ای جواب داده بشه، اصلا محصولات سامان سيستم رو بهشون توصيه نميکنيم. چون سامان سيستم بر اساس اولويت بندی مشکلات رو حل ميکنه و اين دوستانی که دوست دارند يک دقيقه ای مشکلشون حل بشه 100% در آينده به مشکل برميخورند.