دوستان توقع دارند هر تيکتی ميزنن 1 دقيقه ای پاسخ داده بشه :دی
اگر اينطور بود که اسمش ميشد پشتيبانی آنلاين و تو لايو زيلا انجام ميشد.
تيکت يعنی اينکه شما زمان بديد کار در روال انجام بشه و حداکثر زمان پاسخگویی به تيکت ها 48 ساعت هستش. البته اين هم برای موارد روتين هستش. نه اينکه مثلا کاربر بياد بگه من فلان مشکل رو دارم که کارش نياز به برنامه نويسی داشته باشه و توقع داشته باشه 1 دقيقه ای انجام بشه. اگر غير از اين هستش ما موظفيم به شما پاسخ بديم.
در هر حال من احساس ميکنم خيلی از دوستان شرکت کننده تو اين تاپيک دنبال هدف ديگه ای هستند. هر دوستی مشکلی داره شماره سما گستر 88015757 و شماره سامان سيستم هم 88012882 هستش.