سلام
من شما را ندیدم و نمی شناسم ولی بر مبنای جملاتی که در ابتدای این تاپیک مطرح کردید گفتم عصبانی هستید.
فکر نمی کنم خوشحال بودن یا عصبانی بودن اهمیتی داشته باشد به نظر من مهم این است زمانی که از فردی انتقادی می شود به آن فرد فرصت و زمان برای پاسخگویی داده شود تا امکان بحث منطقی باشد.
در ضمن من هم با server24 در مورد موضوع تحریم cPanel در یکی از تاپیک های همین فروم بحث کردم و در حقیقت با نظر ایشان در مورد گارانتی 100% مخالف هستم ولی در عین حال فکر می کنم نوع مطرح کردن شما هم اصلا درست نیست توجه داشته باشید کسی که در زمینه هاستینگ یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی تجربه داشته باشد هیچ وقت خودش را بخاطر یک یا دو یا چند تا سرور مجازی خراب نمی کند . من servers24 را از نزدیک نمی شناسم ولی دورا دور شنیدم که ایشان چندین سال در این زمینه فعالیت می کنند و به نظر من بایستی قبل از صادر کردن حکم و ... به ایشان فرصت پاسخگویی و بحث منطقی داد.
با تشکر
ویرایش توسط Nikan : March 2nd, 2009 در ساعت 00:07
من تازه توسط یکی از دوستان از این تاپیک مطلع شدم
جوابیه شما :
1. اینکه گفتید این تاپیک رو زدید که این قضیه به چالش کشیده بشه و مشکلتون حل بشه برای من خیلی جالبه! یعنی واقعاً فکر می کنید مشکل شما که حل شد به خاطر این تاپیک بوده ؟
2. متاسفانه شما متن ارسال های خود رو ویرایش کردید بنابراین نمی دونم در پست اول چه چیزی زده بودید که با واکنش منفی بعضی افراد روبرو شده! ولی حدس زدنش زیاد سخت نیست
3. خودتون هم می دونید که علت تحریم شما دقت نکردن به برخی نکات امنیتی بوده که به شما تذکر داده شده بوده ، در عین حال با وجودی که تقریباً هیچ provider دیگری چنین کاری انجام نمیده ولی ما برای شما VPS جدیدی رو مهیا کردیم و کلیه اکانت هاتون رو ترانسفر کردیم، بدون اینکه حتی 1 ریال بابت این مسئله دریافت کنیم! ولی مثل اینکه شما آدم خیلی قدر شناسی هستید!!
4. دفعه قبلی هم که VPS تون ایراد پیدا کرده بود باز چنین کاری رو براتون بدون دریافت هیچ هزینه ای و به صورت شبانه انجام دادیم که میزان downtime سایت هاتون کم باشه، ولی همین طور که گفتم ظاهراً شما آدم خیلی خیلی قدر شناسی هستید!
5. مورد مثل شما تاحالا شاید بیش از 2-3 مورد برای ما پیش نیومده چون اکثر مشتریان موارد امنیتی ذکر شده رو رعایت می کنند ولی این نکته که شما اشتباهی که از جانب خودتون بوده رو این چنین در فورومی ثالث مطرح کردید و به تصور خودتون با به چالش کشیدن اون سعی در گرفتن پاسخ بودید، باز نشان از قدرشناسی زیاد شماست!
6. با توجه به تمام موارد بالا در صورتی که فکر می کنید خدماتی که دارید می گیرید خوب نیست می تونید سرویستون رو تمدید نکنید!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)