من که از همون اول تا الان دارم ميگم، هر کسی دوست داره تشريف بياره شرکت ساير مدارک و مستندات موجود هستش و قابل ارائه هستش.
از تراکنش ها گرفته تا نامه هایی که ارسال شده و حتی مکالمات. اتفاقا خوشحال ميشيم هر کسی مايل باشه اين مدارک رو بهشون در محل شرکت ارائه بديم که البته قاعدتا بدليل سياست شرکت امکان خارج کردن اين مدارک وجود نداره.
آدرس شرکت سامان سيستم هم: يوسف آباد، کوچه بيستم، پلاک 61، واحد 1 هستش.
يک امتحان ساده هم اين هستش که شما تماس بگيريد شرکت به پرداخت و بخواين با آقای گشتاسبی مدير عامل اين شرکت تلفنی صحبت کنيد يا اينکه با ايشون يک قرار ملاقات 10 دقيقه ای بزاريد.
البته دقت کنيد که ايشون همون شخصی هستند که قرار داد شما رو امضا ميکنن و قاعدتا شما با کسی طرف هستيد که قرار دادتون رو امضا ميکنه. حداقل بايد بتونيد بعد از يک هفته، يک ماه، اصلا 3 ماه، با ايشون صحبت کنيد. مطمئن باشيد موفق نخواهيد شدمعنيش اين هستش که به پرداخت هيچ تمايلی به حل اختلاف مالی خودش با کاربرانش نداره.
يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟
در هر حال تجربه اين قضيه خيلی ساده هستش. فقط بايد حواستون رو جمع کنيد.
---------- Post added at 03:15 PM ---------- Previous post was at 03:11 PM ----------
ما ميتونيم به شما نمايندگی تام الاختيار در اين موضوع بديم که پيگير هماهنگی اين جلسه باشيد. بر اساس بند قرار داد نماينده ای از سامان سيستم، نماينده ای از به پرداخت و نماينده مورد قبول طرفين که ترجيح ما کسی هستش که از بازرسی بانک ملت هستش.
اگر شما تونستيد اين قرار رو تنظيم کنيد هزينه زحمات شما رو هم پرداخت خواهيم کرد. چطوره ؟