نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

موضوع: راه اندازی پرداخت آنلاین

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که
    گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

    1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
    ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

    در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
    اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

    به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    330
    تشکر تشکر کرده 
    84
    تشکر تشکر شده 
    520
    تشکر شده در
    331 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که
    گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

    1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
    ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

    در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
    اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

    به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

    شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...اگر هم کرده میتونید طبق قرارداد به پرداخت رو مورد پیگرد قانونی قرار بدید.به حرف نیست دوست گرامی...من دیگه بحثی باشما ندارم اما خیلی راحت هست پشت گود بشینی و حرف بزنی چون مثل این میمونه که من الان ادعا کنم تراکنش 2 میلیونی منو پارسیان بالا کشیده هرچی میگیم نه کاری میکنه نه ادعایی میکنه....

    من دیگه بحثی ندارم شما میتونید به ادعاتون تو این سایت و سایتهای دیگه همچنان ادامه بدید

  3. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راه اندازی پرداخت آنلاین

    من که از همون اول تا الان دارم ميگم، هر کسی دوست داره تشريف بياره شرکت ساير مدارک و مستندات موجود هستش و قابل ارائه هستش.
    از تراکنش ها گرفته تا نامه هایی که ارسال شده و حتی مکالمات. اتفاقا خوشحال ميشيم هر کسی مايل باشه اين مدارک رو بهشون در محل شرکت ارائه بديم که البته قاعدتا بدليل سياست شرکت امکان خارج کردن اين مدارک وجود نداره.

    آدرس شرکت سامان سيستم هم: يوسف آباد، کوچه بيستم، پلاک 61، واحد 1 هستش.

    يک امتحان ساده هم اين هستش که شما تماس بگيريد شرکت به پرداخت و بخواين با آقای گشتاسبی مدير عامل اين شرکت تلفنی صحبت کنيد يا اينکه با ايشون يک قرار ملاقات 10 دقيقه ای بزاريد.
    البته دقت کنيد که ايشون همون شخصی هستند که قرار داد شما رو امضا ميکنن و قاعدتا شما با کسی طرف هستيد که قرار دادتون رو امضا ميکنه. حداقل بايد بتونيد بعد از يک هفته، يک ماه، اصلا 3 ماه، با ايشون صحبت کنيد. مطمئن باشيد موفق نخواهيد شد معنيش اين هستش که به پرداخت هيچ تمايلی به حل اختلاف مالی خودش با کاربرانش نداره.

    يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟

    در هر حال تجربه اين قضيه خيلی ساده هستش. فقط بايد حواستون رو جمع کنيد.

    ---------- Post added at 03:15 PM ---------- Previous post was at 03:11 PM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.hoseynpur نمایش پست ها

    شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...
    ما ميتونيم به شما نمايندگی تام الاختيار در اين موضوع بديم که پيگير هماهنگی اين جلسه باشيد. بر اساس بند قرار داد نماينده ای از سامان سيستم، نماينده ای از به پرداخت و نماينده مورد قبول طرفين که ترجيح ما کسی هستش که از بازرسی بانک ملت هستش.
    اگر شما تونستيد اين قرار رو تنظيم کنيد هزينه زحمات شما رو هم پرداخت خواهيم کرد. چطوره ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •