من به شما يا کس ديگه ای بی احترامی نکردم. ولی شما ظاهرا ادبياتتون در همين حد هستش

بار ديگه ازتون درخواست ميکنم در حضور جمع مودب باشيد و از بکار بردن واژه هایی که در شان دوستان فعال در اين تالار ها نيست، خودداری کنيد. بدون شک اينجا کوچه و بازار نيست که هر واژه ای اونجا به کار ميبريم اينجا هم استفاده کنيم. به هر حال اين يک خواهش دوستانه هستش که شان خودتون رو بدونيد و هر چيزی رو هر جایی نگيد.
در مورد مشکل شرکت سامان سيستم هم بله عرض کردم، ما در 3 ماه، ماهانه حدود 700 800 هزار تومان با شرکت به پرداخت اختلاف مالی داشتيم و داريم که با پيگيری های متداول ما از بازرسی بانک ملت و بعد از گذشت 2 ماه اين شرکت يک رقم حدود 500 600 هزار تومان رو تسويه کرد اما هنوز هم حدود 1600 اختلاف با اين شرکت وجود داره.
مشکل ما از به پرداخت فراتر هستش. اصولا اين شرکت پشتش گرم هستش و حتی حاضر نيست مستندات طرف مقابلش رو بگيره و مستندات خودش رو ارائه بده :دی واقعا تجربه کار کردن ما با اين شرکت ثابت کرده اين شرکت هنوز معنی خيلی از چيز ها رو نميدونه. برای مثال وقتی يک گزارش رو از سيستم آماده ميکنيم و به عنوان خروجی بهشون ميديم ميگن اين گزارش تايپی هستش

آخه اين گزاش بهر حال بايد از سيستم خروجی گرفته بشه و به شما داده بشه، شما چون ميبينی پرينت شده ميگه تايپی ؟
در مورد يک تراکنش شما، خوب اعلام کرديد مشکل از سرور شما بوده، قبول! مشکل از سرور شما بوده. از کجا فهميديد که تسويه نشده ؟ غير از اين بود که رفتيد گردش حسابتون رو چک کرديد و تراکنش ها رو يکی يکی برسی کرديد ؟ حالا اگر روزی 100 تا تراکنش داشتيد چی ؟
ضمنا با فرض اينکه سرور شما داون بوده چطور وضعيت تراکنش در سايت شما تاييد شده بوده و موفق خورده بوده در حالی که در سايت بانک ستل نشده ؟

اگر سايت شما وضعيت تراکنش رو به موفق تغيير داده يعنی سرور شما آپ بوده و مشکلی نداشته چون وضعيت تراکنش رو در سايت خودتون تغيير داده. يک برنامه نويس اين وسط قضاوت کنه ؟
يکبار ديگه ازتون ميخوام مودبانه و محترمانه مستندات خودتون رو ارائه بديد و از بکار بردن واژه هایی که در شان و شخصيت دوستان فعال در اين سايت هستش خودداری کنيد.