1. از اعضای شرکت سامان سيستم هستم (عليزاده مسئول امور مالی شرکت و فعال در پروژه نوين پيامک)
2. اگر شما مشکل نداشتيد دليلی بر توهين و بی احترامی وجود نداره، لطفا سعی کنيد احترام خودتون رو نگه داريد و از بکار بردن واژه هایی که در شان خودتون نيست استفاده نکنيد. اينجا يک سايت عمومی هستش و هر کلمه شما توسط هزاران کاربر مطالعه ميشه. سعی کنيد برای ديگران الگوی مناسبی باشيد.
3. علاوه بر شرکت سامان سيستم چندين کاربر ديگه هم در سايت پرشين تولز اين مشکل رو دارند. ضمنا خود شما هم اعلام ميکنيد يکی از تراکنش ها ستل نشده براتون. مشکل از چی بوده ؟ از سرور شما يا از سرور بانک ؟ مسئول واريز نشدن اون يک تراکنش کی هستش ؟ اگر شما تو اين مدت ها با يک تراکنش مشکل داشتيد شرکت سامان سيستم بدليل حجم بالای گردش ها ماهانه بيش از 30 تراکنش ستل نشده با مبلغ مجموع ماهانه 700 800 هزار تومان داشته. بنابراين اگر شما يکی داشتيد دليلش گردش پايين شما بوده، قطعا زمانی که گردشتون بالاتر بره مشکل هم بيشتر ميشه. با همون يک تراکنشی هم که شما ميگيد وضعيت اين شرکت و درگاه پرداخت هاشون مشخص هستش. يعنی شما بايد هميشه گردش حسابتون رو چک کنيد که مبادا تراکنشی که وضعيتش در سايت شما پرداخت شده دريافت شده، در بانک به حسابتون اعمال شده يا نه ؟ تو شرکت تراکنش هایی بوده با ارزش مليونی که پيگيری ستل شده و تراکنش های زيادی هم بوده با ارش چندين هزار تومانی که هنوز که هنوزه رو هوا هستش. گزارش های شرکت برای 3 ماه اول سال وجود داره که در صورت تمايل ميتونيم به هر کس که مايل باشه ارائه بديم.
4. آقای نوری در شرکت به پرداخت و همکارانشون زمانی که ميخوان مشتری رو جذب کنن با ادب ترين افراد عالم هستند. کافی هستش در مورد يک تراکنش باهاشون به مشکل بخوريد اون موقع ميتونيد در مورد ادبيات شرکت به پرداخت بيشتر اطلاع داشته باشيد.
5. بهر حال انتخاب با خودتون هستش که از به پرداخت درگاه داشته باشيد يا نه. قطعا تسويه آنی هر کسی رو وسوسه ميکنه که ازين شرکت درگاه پرداخت داشته باشه. ولی با يک حساب کتاب ساده متوجه ميشيد برای کار کردن با اين شرکت بيش از 3 در صد کارمزد (به عنوان تراکنش هایی که تسويه نميشن) پرداخت ميکنيد.
پس درگاه پرداخت بانک ملت رو باید از کی بگیریم؟
کس دیگه ای میفروشه؟
حود بانک که رفتم همین به پرداخت رو معرفی کرد