نقل قول نوشته اصلی توسط SatSat نمایش پست ها
سلام به همه

دوست عزیز نوین وی پی اس یا آقای مسیح نطری یا آقای بهمنی یا آقای عباس زاده و یا آقای هر کی که هستی

این سرویس که دیگر مثل سرور آمریکا دیتا سنتر شما رو تحریم نمی کنه اطلاعات ما بره رو هوا این تاپیک

یا مثل سرور سوئیس یوزر ارسال اسپم نمی کنه دوباره اطلاعات ما بره رو هوا

و یا بازم مثل سرور سوئیس مشکل نداره که شما مجبور بشی دیتا سنتر رو عوض کنی و از هلند بگیری و بازم اطلاعات دوستان چند ماه دیگه بره رو هوا

دوست من اگر از ایشون سرویس برای وی پی ان می خوای بگیری نگیر
دوست من اگر برای لیچ و یا هاست سرویس می خوای بگیری نگیر
اگر برای اعتباری که ذره ذره پیش مشتزی به دست می یاری زحمت کشیدی و نمی خوای اعتبارت از دستت بره و وافعا دلت برای زحمتی که کشیدی می سوزه از این آقا سرویس نگیر

کارش شده راه به راه دیتا سنتر عوض کردن در راحترین راهش اینه که یه سرور دیگه بهت می ده و این شما هستی که باید مدام از این دیتا سنتر به دیتا سنتر اطلاعاتت رو انتقال بدی

قبل از هر گونه خریدی از این بابا این تاپیک رو حتما بخونید

[[

جواب پشتیبانیو ببین

<<شما 12 تومامن در ماه داده اید انجمن خیریه که باز نکردیم از سرویس جناب عالی بکاپ بگیریم !>> این همون جوابی هست که حتما حتما به شما چند ماه دیگه داده می شه بله شمایی که می خوای ازش سرویس بگیری

یعنی چی یعنی اینکه یه سرویس دیگه می ده خیلی راحت تمام زحمت هات می ره رو هوا و با یه ایمیلی که به دست خیلی ها نمی رسه و فقط یه عده خاصی اونو می گیرن!!! این شمایی که ضرر می کنی حالا این شمایی که باید جون بکنی و دوباره اطلاعات رو منتقل کنی حرفش هم اینه که خوب ما که سرویس جایگزین دادیم ایمیل هم که زدیم پشتیبانیش هم اون جواب رو می ده

اینم از تهدید های که دیگه تکرای شده تو همون تاپیک قبلی بری نمونوشو زیاد می بینی

<<خوبه که همینجا حل و فصل بشه این مشکل چون گسترده تر بشه برای شما عواقبش خیلی زیانبارتر هستش و منجر میشه سرویس جدیدتونم از دست بدید چون ما فروشمون خارج از کشور هستش تا مشترکین ایرانی.>>

البته ایشون که دیگه زرنگ شدن و برای اینکه ردی نمونه اومدو اطلاعات منو از رو سایتش پاک کرد که مثل باقی دوستان نتونم نمونه تیکتها رو اینجا بزارم و دیگه نمی تونم وارد شم ولی خوب فکر اینو نکر ده بودن که همه تیکتها یه کپی ازش ایمیل می شه و منم اونا رو نگه می دارم


انقدر داغونم که نمی دونم از کجا بنویسم زحمت واعتباری که ذره ذره جمع می کنی این آقایون راحت به باد می دن

به هر حال آقای نوین وی پی اس آقای نظری اقای عباس زاده و یا هر آقیی که خیلی راحت اعتبار دیگران رو می بری زیر سوال

3 تا راه داری
1- یا اطلاعات منو بهم بده
2- یا یه شغل دیگه پیدا کن
3- یا با یه ای دی دیگه بیا اینجا سرویس بفروش و زحمت مردم رو به باد بده

من بعد اگه 1000 بار هم مدیران منو برای این کارم از این سایت بن کنن 1001 ای دی می سازم و زیر تمام تاپیکهای فروشت می یام و افشا گری می کنم

اون ضرری که به اعتبار من زدی نامردم اگه 100 برابر به اعتبارت نزنم


هر دوستی و یا هر مدیری که اطلاعاتی از این حرفها من می خواد با کمال میل حاضرم تقدیم کنم

برید چند پست منو ببینید از روس غرض ورزی صحبت نمی کنم

کلی زحمت براش کشیده بودم


جواب درستو حسابی بده نه جواب های تکراری

این سرویس به درد نخورت هم برای خودت

ای پی
109.236.86.197
یوزر

administrator

پسورد

197197
سلام
من فکر کنم بشناسم شما کی هستید من با شما صحبتی ندارم و سرویس شمارو خودم شخصا بستم ! به اقای عباس زاده هم گفتم و اگه مشتری من باشید در این انجمن باز هم سرویستون رو میبندم به چند دلیل
1- اقای عباس زاده یک روز قبل به شما سرویس بکاپ داده ولی شما از گرفتن بکاپ امتناع کردید و این مشکل خودتون هستش نه ایشون
وقتی که تیکت رو دیدید در عکس زیر ادعا کردید که ساعت 3 شب به شما بکاپ دادند و صبح قطع شده

نظرتون رو به عکس زیر جلب میکنم که اقای عباس زاده 15:36 دقیقه بعد از ظهر به شما سرویس داده بود !

و اینکه شما نخواستید کارتون رو انجام بدید به من مربوط نیست
من مشترکینتون رو پیدا کن به تک تکشون میفرستم این عکس هارو.
2-
پشتیبان محترم نوین وی پی اس به شما راست گفتند ، انجمن خیریه باز نکردند که برای شما بکاپ بگیرند به خاطر 12 تومان ، خون شما رنگینتر از مشترکین هم رده ی شماست ؟
وقتی موقع سفارش سر سر تیک " قوانین را با دقت مطالعه کرده و قبول میکنم " میزنید همین مشکل پیش میاد نظر شما رو به این بند قوانین جلب میکنم:
7 : در اکانت های عادی پروسه پشتیبان گرفتن از اطلاعات سرور به عهده خود مشتری بوده و گروه هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاعات کاربران ندارد. در صورت نیاز به پشتیبان روزانه ، هفتگی یا ماهانه باید قرارداد مربوطه را با هماهنگی کارشناسان و با تایید مدیر مربوطه تکمیل نماید تا مراحل توسط کارشناسان ما انجام شود.
دلیلی نداره که دیگه جواب شمارو بدم شمارو به رسمیت نمیشناسم.
من تازه از سر کار اومد و باید تا امشب به کل مشترکین رسیدگی کنم.
تا 1 ساعت دیگه جواب همه تیکت ها داده میشود


دسترسی بنده به سرورم و همچنین کنترل پنل سرورم قطع شده
جالب اینه که هیچ کدوم پینگ نمی شه سرورم هم از سوییس هست
نکته خوبش اینه که جواب تیکت دادن اصلا توی مرامشون نیست
الان من حدودن 25 روزه از ایشون سرویس گرفتم که به بهونه های مختلف فقط 14 روز سرور قابل استفاده بوده
از ایجاد سرور که 3 روز طول کشید تا...
مافیا جان ، من هرچی تیکت بود تا دیشب ساعت 3 شب جواب دادم
تیکتتون شمارشو بهم پیغام خصوصی کنید تا بررسی بشه.