Backup خودتون یا اونا دادن؟
Backup خودتون یا اونا دادن؟
طبق قوانین شرکت ، که مطمئن هستم اصلا نخوندید موقع سفارش و فقط تیک زدید و رفتید جلو
7 : در اکانت های عادی پروسه پشتیبان گرفتن از اطلاعات سرور به عهده خود مشتری بوده و گروه هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاعات کاربران ندارد. در صورت نیاز به پشتیبان روزانه ، هفتگی یا ماهانه باید قرارداد مربوطه را با هماهنگی کارشناسان و با تایید مدیر مربوطه تکمیل نماید تا مراحل توسط کارشناسان ما انجام شود.
تو رو خدا تیکت رو جواب بدین!
در ضمن من الان برای چی اطلاعات من پاک شد؟
backup خواستم؟!!
شما خودتون دارین میگین در حین backupاین طوری شده!
در ضمن من تمام متن رو خوندم و میدونم چی به چیه!!
شما که نگفتید اطلاعات پاک میشه!
---------- Post added at 08:30 PM ---------- Previous post was at 08:24 PM ----------
الان جواب تیکت رو بدید خدایی مهم تر نیست؟؟؟
2 روزه بدون وی پی اس هم شما هم فقط ...
چی بگم.
---------- Post added at 08:45 PM ---------- Previous post was at 08:30 PM ----------
جون همه کستون.یوزام منو کشتن.چرا جواب نمیدین؟
ساعت 9 هنوز تیکت من مونده.
نمیخواین بدین لاقل زودتر بگین.جقدر بگم؟
من فکر میکنم چون خود آقای عباس زاده نیستن اینطوری شده.دیگه از این واصح تر.بلد نیستن پنل vsphere بدن.
ناراحت نشین واقعیت رو گفتم.الان 1 روزه دارم داد میزنم هیچکی نیست به مشکلم برسه!
اقای ارش مینی استار محترم همینجا بهتون اعلام می کنم یک بار دیگه بخواید بحث رو خارج از تیکت دنبال کنید ، فورا سرویستون رو به نفر دیگه ای واگذار میکنم
به اندازه کافی جا کم داریم و در این درگیری که شما به وجود اورده اید ، وقت کم دارم و وقت ندارم پاسخ شماهرو بدم و اگر نه جواب دندون شکنی بهتون میدادم.
کار رو برای خودتون سخت نکنید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)