1- به مشتری های فعلی شما هم سرویس بکاپ داده نشده .(دقیقا همان کاری که با انجام شده .خودم را در نظر میگیرم .سرویس به من داده نشده بود اما اسرار داشتید که سرویس داده شده و اگر در این انجمن کسی حتی یک کلمه شاکی میشد تهدید به بسته شدن سرویس و .. میکردید .الان هم دقیقا به همین دلیل مشتری های فعلی چیزی بیان نمیکنند)
دوست عزیز جناب آقای نوین وی پی اس لطفا از قوانین و .. سایتتون حداقل برای بنده صحبت نکنید .چرا که مجبور میشم مدارک بیشتر و شفاف تری را ایجا ارئه بدم.اگر جوابی دارید برای مشتری هاتون بفرمائید.در غیر این صورت به دروغ مانند سرویس قبلی عنوان نکنید که به همه سرویس جایگزین ارائه شده است.مشتری فعلی شما چند نفر به بنده پی ام دادن که : شما اصلا هیچ سرویس ارائه ندادید و از ترس تهدید شما در این تاپیک چیزی عنوان نمیکنند( دقیقا کاری که با شد )
اجازه ندهید بیشتر از این شفاف سازی کنم چرا که به ضرر شما تموم میشه .
1-
نوشته اصلی توسط vibre
سلام
بس کن ، چرا فرافکنی میکنی ، برای من سرویس بکاپ 12 ساعت قبلش ارائه دادند !
عجبا ! رو هم خوب چیزیه !
2-
نوشته اصلی توسط B.Z
با سلام من هم بگم وقتی سرویس قطع شد من رفتم که تیکت بدم دیدین سرویس جایگزین دادن من هم بکاپ داشتم منتقل کردم فقط بعضی وقتها ایمیل نمیاد که ادم متوجه بشه به تیکت پاسخ دادن
خدایی پشتیبانی خوبی دارند انشاالله که همیشه موفق باشند
3-
بازم مدرک بیارم که به همه قبلش سرویس جایگزین داده شد؟
انشاالله از خواب زمستانی بیدار بشید
تا جایی که من میدونم در دوره ی بعد از شما کلیه ی پرسنل نوین عوض شدند !