سلام
ممنونم از جواب شما. ولی واقعا چند سوال جدید در مورد پاسخ های شما دارم.
1 ) آن طور که من در جریان هستم cPanel لایسنس را بر اساس IP سرور اجاره می دهد ولی مطابق قوانین cPanel کسی که لایسنس را اجاره می کند موظف به پاسخگویی در مورد مسائل مربوط به قوانین cPanel است نه فردی که اطلاعات او در IP ذکر شده است.
در صورتی شما لایسنس های cPanel را خودتان به طور مستقیم از cPanel تهیه می کنید و یا نماینده cPanel هستید این موضوع که قبل از باطل شدن با شما تماس گرفته می شود درست است ( من پیشنهاد می کنم برای اینکه برای دوستان موضوع شفاف شود یا لینک نمایندگی خودتان را بفرمایید و یا اینکه آدرس آی پی یکی از سرورها را بفرمایید تا دوستان در http://verify.cpanel.net/ بررسی کنند )
شرکت و یا فردی که اطلاعات او در IP آمده است صرفا در مواردی که شکایتی از آن سرور بابت ارسال اسپم و یا حمله به سرور دیگر از طریق آن سرور و یا عدم رعایت قوانین Copyright بر روی سرور و یا یکی از هاست ها و یا ... بایستی پاسخگو باشد . ولی آن طور که من از چند تا از دوستان که سال گذشته در دیتا سنتر Iweb دچار مشکل باطل شدن cPanel شدند شنیدم اصلا شکایتی از طرف Abuse دیتا سنتر برای آنها نبوده است و بدون هیچگونه اطلاعی لایسنس آنها باطل شد و راهی برای اینکه مذاکره کردن نداشتند.
2 ) چیزی که من از دوستانم شنیدم قانونی که بر اساس آن cPanel لایسنس را باطل می کند شامل فروش نرم افزار و یا استفاده از نرم افزار حتی از طریق افراد واسط به کاربران ایرانی است و بر همین اساس اینکه شما اعلام کنید مشتری شما که سرور را از شما گرفته ایرانی نیست هم تاثیری نخواهد داشت . چون احتمالا در آن حالت از شما خواهند خواست که لیست هاستهایی که در آن سرور هستند را اعلام کنید و شما طبیعتا نمی توانید اعلام کنید هاستی که دامنه آن ir. است ایرانی نیست ...
از طرف دیگر چند نفر از دوستان من که در Iweb دچار این مشکل شدند در زمان سفارش سرور اطلاعات شهروند کانادا را اعلام نموده بودند. و با همان اطلاعات هم پیگیر رفع اشکال بودند که به نتیجه نرسیدند.
با در نظر تمام موارد بالا من فکر نمی کنم این موضوع گارانتی 100% امکان پذیر باشد برای همین من همیشه خودم صادقانه به مشتری این مشکلات را مطرح می کنم.
با تشکر