یوزرهاتون رو فراموش نکنید شاید اونها اسپم ارسال می کنن ، اگر مطمئن هستید یوزرهاتون اسپم اراسال نکردن و شما هم نکردید حتما گزارش بدید به دیتاسنتر چون این خطای دیتاسنتره که ip های مشکل دار به شما داده اما چیز دیگه ای هم هست که من مطمئن نیستم و اون اینه که اگر ip قبلا بلوک بوده وحالا باز شده دلیل نداره که برای ارسال مثلا 500 تا ایمیل دوباره بلاک بشه مگر اینه سیستم یاهو طوری باشه که روی ای پی های سابقه دار زوم کرده باشه این دیگه بستگی به برنامه نویس های یاهو داره شما در پرسش و پاسخ یاهو این قضیه رو مطرح کنید ،و به دیتاسنتر بگید
من تو فروم های خارجی هم گشتم چیز خاصی پیدا نکردم اینجا هم کسی نمیاد اطلاعاتی بده (البته داشته باشه) که کار شما هم راه بیفته
راه حل >>> شما بهتره از فعلا از stmp جیمیل استفاده کنید و در هر بار که می خواید ایمیل همگانی بدید باید به روزی 500 عدد اکتفا کنید یا یک سرویس ایمیل از یاهو یا شرکت های ایرانی بگیرید که smtp شون کار کنه و هیچ جا بلوک نشده باشه
این راه حل موقت می تونه فعلا کار ساز باشه از طریق ای پی سرور راه تره اگر سی پنل ماهانه پرداخت باشه سر موعد که شد ای پی و سی پنل رو با هم عوض کنید
البته قبلش با دیتاسنتر مشورت کنید تا مطمئن بشید مشکل همینه که بالا بهش رسیدیم
موفق باشید