نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: ارسال نشدن ايميل

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید agent47 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    93
    تشکر تشکر کرده 
    29
    تشکر تشکر شده 
    75
    تشکر شده در
    65 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال نشدن ايميل

    سلام.
    شما برای این که IPتون از حالت بلاک در بیاد باید به این سایت برید. http://www.spamhaus.org/lookup.lasso . در اینجا IP خودتون رو وارد کنین و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

  2. تعداد تشکر ها از agent47 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن Ahmad110 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    North of iran
    نوشته ها
    435
    تشکر تشکر کرده 
    600
    تشکر تشکر شده 
    537
    تشکر شده در
    390 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال نشدن ايميل

    نقل قول نوشته اصلی توسط agent47 نمایش پست ها
    سلام.
    شما برای این که IPتون از حالت بلاک در بیاد باید به این سایت برید. http://www.spamhaus.org/lookup.lasso . در اینجا IP خودتون رو وارد کنین و فرم مربوطه را ارسال نمایید.
    عزيز تو پست بالا عرض كردم كه فقط با ياهو مشكل دارم و با گوگل و ام اس ان مشكلي ندارم . اين سايتي كه شما معرفي كردي هم رفتم و آي پي رو وارد كردم . آي پي سالم بود .

    ---------- Post added at 09:48 AM ---------- Previous post was at 09:41 AM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط sajiran نمایش پست ها
    یوزرهاتون رو فراموش نکنید شاید اونها اسپم ارسال می کنن ، اگر مطمئن هستید یوزرهاتون اسپم اراسال نکردن و شما هم نکردید حتما گزارش بدید به دیتاسنتر چون این خطای دیتاسنتره که ip های مشکل دار به شما داده اما چیز دیگه ای هم هست که من مطمئن نیستم و اون اینه که اگر ip قبلا بلوک بوده وحالا باز شده دلیل نداره که برای ارسال مثلا 500 تا ایمیل دوباره بلاک بشه مگر اینه سیستم یاهو طوری باشه که روی ای پی های سابقه دار زوم کرده باشه این دیگه بستگی به برنامه نویس های یاهو داره شما در پرسش و پاسخ یاهو این قضیه رو مطرح کنید ،و به دیتاسنتر بگید
    من تو فروم های خارجی هم گشتم چیز خاصی پیدا نکردم اینجا هم کسی نمیاد اطلاعاتی بده (البته داشته باشه) که کار شما هم راه بیفته

    راه حل >>> شما بهتره از فعلا از stmp جیمیل استفاده کنید و در هر بار که می خواید ایمیل همگانی بدید باید به روزی 500 عدد اکتفا کنید یا یک سرویس ایمیل از یاهو یا شرکت های ایرانی بگیرید که smtp شون کار کنه و هیچ جا بلوک نشده باشه

    این راه حل موقت می تونه فعلا کار ساز باشه از طریق ای پی سرور راه تره اگر سی پنل ماهانه پرداخت باشه سر موعد که شد ای پی و سی پنل رو با هم عوض کنید
    البته قبلش با دیتاسنتر مشورت کنید تا مطمئن بشید مشکل همینه که بالا بهش رسیدیم

    موفق باشید
    متاسفانه از وقتي به سرور جديد رفتم اين مشكل بوده . اول فكر كردم كه فايروال پورت رو بسته اما بعد فهميدم كه فقط با ياهو مشكل دارم .
    لايسنس سي پنل رو هم 6 ماهه خريدم . ايميل انبوه هم به كاربرا نميدم . از داخل سي پنل هم محدوديت ارسال ايميل براي كاربرا كذاشتم . فكر كنم فعلا بايد از smtp جيميل استفاده كنم .( اين گزينه به فكرم نرسيده بود )

    ممنون از راهنمايي

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •