-
March 28th, 2011, 22:22
#1
عضو انجمن
ارسال نشدن ايميل
سلام
آقا يه مشكل عجيب واسم پيش اومده . وقتي كاربري كه با ايميل ياهو تو سايت من ثبت نام ميكنه ، اسكريپت whmcs واسش ايميل ارسال نميكنه . كلا به همه كاربرايي كه با ايميل ياهو ثبت نام كردن ايميل ارسال نميشه . اما با جيميل و هات ميل مشكلي نداره .
مشكل از چي ميتونه باشه ؟ از وقتي سرور رو عوض كردم اين مشكل پيش اومده .
اينم متن ارور :
This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
electronic.mehr@yahoo.com SMTP error from remote mail server after initial connection: host f.mx.mail.yahoo.com [98.137.54.237]: 421 4.7.1 [TS03] All messages from 67.212.82.62 will be permanently deferred; Retrying will NOT succeed. See
http://postmaster.yahoo.com/421-ts03.html: retry timeout exceeded
ویرایش توسط Ahmad110 : March 28th, 2011 در ساعت 22:46
-
-
March 28th, 2011 22:22
# ADS
-
March 28th, 2011, 23:06
#2
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
احتمالا ip سرور smtp توسط یاهو بلوک شده
ویرایش توسط sajiran : March 28th, 2011 در ساعت 23:17
-
-
March 28th, 2011, 23:36
#3
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل

نوشته اصلی توسط
sajiran
احتمالا ip سرور smtp توسط یاهو بلوک شده
راهي هست كه مشكل برطرف شه ؟
من آي پي رو هم عوض كردم بازم جواب نداد . ممكنه رنج آي پي بلاك شده باشه ؟
-
-
March 29th, 2011, 00:29
#4
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
ببینید اینجا گفته شده که این ارور بخاطر ارسال زیاد نامه از طریق ای پی شماست اونها هم ای پی سرور رو بلاک میکنن هر ای پی زیر مجموعه اون میشه پس راه نیست جز عمل به توصیه های یاهو یا تماس با اونها و توضیح بدید به اونها که این افراد اعضای سایت شما هستن یا اگر ای پی main Server رو عوض کنید شاید درست بشه دوستانی که مهارتشون بیشتره باید در اینجا به شما کمک کنن جهت تغییر ip سرور اصلی
-
تعداد تشکر ها از sajiran به دلیل پست مفید
-
March 29th, 2011, 10:10
#5
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل

نوشته اصلی توسط
sajiran
ببینید
اینجا گفته شده که این ارور بخاطر ارسال زیاد نامه از طریق ای پی شماست اونها هم ای پی سرور رو بلاک میکنن هر ای پی زیر مجموعه اون میشه پس راه نیست جز عمل به توصیه های یاهو یا تماس با اونها و توضیح بدید به اونها که این افراد اعضای سایت شما هستن یا اگر ای پی main Server رو عوض کنید شاید درست بشه دوستانی که مهارتشون بیشتره باید در اینجا به شما کمک کنن جهت تغییر ip سرور اصلی
من الان يك ماه هم نيست اومدم رو اين سرور . احتمالا كاربراي قبلي كه اين آي پي دستشون بوده ، اسپمر بودن . آي پي اصلي سرور هم دردسره چون بايد لايسنس cpanel رو هم رو آي پي جديد انتقال بدم . به نظر شما مشكل با ديتاسنتر مطرح بشه ، ممكنه مشكل رو برطرف كنن ؟
ما تازه اين سرور رو گرفتيم . مگه رو سرور جديد نبايد از آي پي هاي خام استفاده كنن ؟ ( منظور اينه كه از اون آي پي تا به حال استفاده نشده باشه )
-
-
March 29th, 2011, 10:30
#6
عضو جدید
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
سلام.
شما برای این که IPتون از حالت بلاک در بیاد باید به این سایت برید. http://www.spamhaus.org/lookup.lasso . در اینجا IP خودتون رو وارد کنین و فرم مربوطه را ارسال نمایید.
-
تعداد تشکر ها از agent47 به دلیل پست مفید
-
March 29th, 2011, 10:36
#7
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
یوزرهاتون رو فراموش نکنید شاید اونها اسپم ارسال می کنن ، اگر مطمئن هستید یوزرهاتون اسپم اراسال نکردن و شما هم نکردید حتما گزارش بدید به دیتاسنتر چون این خطای دیتاسنتره که ip های مشکل دار به شما داده اما چیز دیگه ای هم هست که من مطمئن نیستم و اون اینه که اگر ip قبلا بلوک بوده وحالا باز شده دلیل نداره که برای ارسال مثلا 500 تا ایمیل دوباره بلاک بشه مگر اینه سیستم یاهو طوری باشه که روی ای پی های سابقه دار زوم کرده باشه این دیگه بستگی به برنامه نویس های یاهو داره شما در پرسش و پاسخ یاهو این قضیه رو مطرح کنید ،و به دیتاسنتر بگید
من تو فروم های خارجی هم گشتم چیز خاصی پیدا نکردم اینجا هم کسی نمیاد اطلاعاتی بده (البته داشته باشه) که کار شما هم راه بیفته
راه حل >>> شما بهتره از فعلا از stmp جیمیل استفاده کنید و در هر بار که می خواید ایمیل همگانی بدید باید به روزی 500 عدد اکتفا کنید یا یک سرویس ایمیل از یاهو یا شرکت های ایرانی بگیرید که smtp شون کار کنه و هیچ جا بلوک نشده باشه
این راه حل موقت می تونه فعلا کار ساز باشه از طریق ای پی سرور راه تره اگر سی پنل ماهانه پرداخت باشه سر موعد که شد ای پی و سی پنل رو با هم عوض کنید
البته قبلش با دیتاسنتر مشورت کنید تا مطمئن بشید مشکل همینه که بالا بهش رسیدیم
موفق باشید
ویرایش توسط sajiran : March 29th, 2011 در ساعت 10:39
-
تعداد تشکر ها از sajiran به دلیل پست مفید
-
March 29th, 2011, 10:48
#8
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل

نوشته اصلی توسط
agent47
عزيز تو پست بالا عرض كردم كه فقط با ياهو مشكل دارم و با گوگل و ام اس ان مشكلي ندارم . اين سايتي كه شما معرفي كردي هم رفتم و آي پي رو وارد كردم . آي پي سالم بود .
---------- Post added at 09:48 AM ---------- Previous post was at 09:41 AM ----------

نوشته اصلی توسط
sajiran
یوزرهاتون رو فراموش نکنید شاید اونها اسپم ارسال می کنن ، اگر مطمئن هستید یوزرهاتون اسپم اراسال نکردن و شما هم نکردید حتما گزارش بدید به دیتاسنتر چون این خطای دیتاسنتره که ip های مشکل دار به شما داده اما چیز دیگه ای هم هست که من مطمئن نیستم و اون اینه که اگر ip قبلا بلوک بوده وحالا باز شده دلیل نداره که برای ارسال مثلا 500 تا ایمیل دوباره بلاک بشه مگر اینه سیستم یاهو طوری باشه که روی ای پی های سابقه دار زوم کرده باشه این دیگه بستگی به برنامه نویس های یاهو داره شما در پرسش و پاسخ یاهو این قضیه رو مطرح کنید ،و به دیتاسنتر بگید
من تو فروم های خارجی هم گشتم چیز خاصی پیدا نکردم اینجا هم کسی نمیاد اطلاعاتی بده (البته داشته باشه) که کار شما هم راه بیفته
راه حل >>> شما بهتره از فعلا از stmp جیمیل استفاده کنید و در هر بار که می خواید ایمیل همگانی بدید باید به روزی 500 عدد اکتفا کنید یا یک سرویس ایمیل از یاهو یا شرکت های ایرانی بگیرید که smtp شون کار کنه و هیچ جا بلوک نشده باشه
این راه حل موقت می تونه فعلا کار ساز باشه از طریق ای پی سرور راه تره اگر سی پنل ماهانه پرداخت باشه سر موعد که شد ای پی و سی پنل رو با هم عوض کنید
البته قبلش با دیتاسنتر مشورت کنید تا مطمئن بشید مشکل همینه که بالا بهش رسیدیم
موفق باشید
متاسفانه از وقتي به سرور جديد رفتم اين مشكل بوده . اول فكر كردم كه فايروال پورت رو بسته اما بعد فهميدم كه فقط با ياهو مشكل دارم .
لايسنس سي پنل رو هم 6 ماهه خريدم . ايميل انبوه هم به كاربرا نميدم . از داخل سي پنل هم محدوديت ارسال ايميل براي كاربرا كذاشتم . فكر كنم فعلا بايد از smtp جيميل استفاده كنم .( اين گزينه به فكرم نرسيده بود )
ممنون از راهنمايي
-
-
March 29th, 2011, 10:55
#9
عضو انجمن
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
خوشحالم که مفید بود موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از sajiran به دلیل پست مفید
-
May 25th, 2012, 10:20
#10
پاسخ : ارسال نشدن ايميل
سلام دداش مشكلت چطوري حل شد منم اين مشكل برام پيش اومده چكار كنم بيشتر كاربرام هم از ياهو استفاده مي كنند
-