این قدر جوش نیار نشونه ی ضعفتونه
1- من مطمئن هستم بهتون فحاشی نشده هرچند از نظر من حقتونه بدتر از فحاشی باهاتون برخورد بشه
اتفاقا ریشه این مشکلات اینه که شما نمی خواید حقیقت رو قبول کنید که شما قوانین رو نادیده گرفتید و هیچ حقی در این قبال نداریددوست عزیز شما شواد داری /ما هم سواد داریم /100 بار قوانین را کپی کردی ما هم خواندیم .اصلا این ماجرا به شما ربطی نداره.
"بیجا" یا "با جا " بازهم به شما مربوط نیست پاسخ بدهید !!!!
در مورد بکاپ هم گفتند که:
شما که این همه براتون مهم بودش ، دست تو جیب مبارکتون می کردید هزینه بکاپ میدادید !7 : در اکانت های عادی پروسه پشتیبان گرفتن از اطلاعات سرور به عهده خود مشتری بوده و گروه هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاعات کاربران ندارد. در صورت نیاز به پشتیبان روزانه ، هفتگی یا ماهانه باید قرارداد مربوطه را با هماهنگی کارشناسان و با تایید مدیر مربوطه تکمیل نماید تا مراحل توسط کارشناسان ما انجام شود.
در مورد صحبت کردن از طرف نوین ، تا زمانی که شما کوتاه نیاید نه تنها ما از فردا خیلی های دیگه هم میان رو سرتون خراب میشن البته شایدم بعضی ها مثل شما انتقاد کنند ولی انتقاد خیلی سازنده ! ، نوین وی پی اس به نظر من فروشش رو داره می کنه و هیچ فرقی این تاپیک به حالشون نداره و فروششون نداره البته این نظر شخصی منه چون یوزرشون بسته هستش و طبیعتا سرشونم شلوغه من مطئن هستم هیچ پست شمارو نمی خونند وظیفه میدونم ازشون در مقابل امثال شما دفاع کنیم من بهشون درخواست فراخوان کردم که به کل مشتریاشون خودشون ایمیل بزنند در این تاپیک شرکت کنند اما قبول نکردند فقط گفتند این کار حرفه ای نیست.





پاسخ با نقل قول