نقل قول نوشته اصلی توسط joomla نمایش پست ها
عزیزم درخواست من هم برای فروش بوده نه انتقاد !!! من سرویسشون مورد نیازم نیست و اگر کسی خواست در اختیارشون میزارم
شما که داخل موضوع نیستی چرا قضاوت میکنی ؟ من درخواست برگشت دادم ولی آنها قبول نکردند دریوز بعد از چهار روز سرویش اشتباهی دادند که دیروز هم که 25 بهمن بود اینترنتها خراب بوده امروز هم که تقاضا دادم آنها میگن نمیشه تو بگو چه کار کنم ؟؟؟؟
من هم در شرافت ایشان شک ندارم اما باید پاسخگو باشند البته من فقط با پرسنل نوین صحبت کردم و هنوز با خود آقای عباس زاده تماس نگرفتم ظاهرا کسانی جواب خود تاپیکم را دادند خود آقای عباس زاده نبودند
سلام مجدد
همکار بنده تیکت شمارو به من نشون دادند که نشون میداد سرویس شما از همون اول در اروپا بود در حالی که ما فکر میکردیم تا الا ما اشتباهی امریکا به شما داده بودیم
تیکت ها موجوده می تونید ببینید سرویس شما اروپایی بود
و هیچ اشتباهی رخ نداده بود.