نقل قول نوشته اصلی توسط gharibion نمایش پست ها
باسلام،
به نظر می رسد شما آدرس ایمیلی که با آدرس ایمیل صاحب امتیاز متفاوت است را بررسی می کنید.
از سرویس دهنده آدرس ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه را بپرسید. تا مطمئن شوید ایمیلی که چک می کنید، همان ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه است. سپس اقدام به ارسال ایمیل تایید مشخصات به آن آدرس ایمیل نمایید. پوشه های inbox، spam و junk را در ایمیل خود بررسی کنید.
مشکل همینه ایمیل من تو آپدیت به ایمیل رجیستری تغییر پیدا کرده و درست نمیشه
سوالم اینه با کد انتقال میشه دامنه رو تو یه شرکت دیگه ثبت کنم و اطلاعات مالکیت دامنه درست بشه یا باز هم ایمیل تاییذیه میخاد