- 
	
			
				
					April 7th, 2024, 21:10
				
			
			
				
					#1
				
				
				
			
	 
	
		
			
			
				عضو انجمن
			
			
			
			
			
			
				
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
				
					
 Domain Suspension
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							درود
دامنه petrotayga.com که متعلق به یکی از یوزر هام هست از عید ساسپند شده در صورتیکه 5 ماه پیش تمدید شذه 
با نمایندگی که دامین رو ازش گرفتن تماس گرفتن جوابگو نبودن و فقط روزی یکی دوبار تیکت جواب میده و مشکلم با توجه به تعداد درخواست و کارهای مختلف مثل تعویض ایمیل حل نشده و ایمیل حاوی لینک فعالسازی دامنه برام نیومده .
الان دو تا سوال برام پیش اومده :
1- با توجه با شرایط چکار کنم مشکلم حل بشه
2- آیا با انتقال دامین مشکل برطرف میشه ؟ کد انتقال تو سایت نمایندگی بهم میده ولی ایمیل برای تایدد نمیاد
ممنون میشم راهنمایی کنین
						
					 
					
				 
			 
			
			
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
 
		
		- 
		
			
						
						
							April 7th, 2024 21:10
						
					
					
						
							 # ADS
						
					
			
			
			
					
						
			
						
							
								
									
								
							
					
					
			
			
				
			
		 
		
	
- 
	
			
				
					April 8th, 2024, 00:45
				
			
			
				
					#2
				
				
				
			
	 
	
		
		
			
				
				
				
					
 پاسخ : Domain Suspension
				
				
						
						
				
					
						
							
	
		
			
			
				
					
 نوشته اصلی توسط 
davood1156
					
				 
				درود
دامنه petrotayga.com که متعلق به یکی از یوزر هام هست از عید ساسپند شده در صورتیکه 5 ماه پیش تمدید شذه 
با نمایندگی که دامین رو ازش گرفتن تماس گرفتن جوابگو نبودن و فقط روزی یکی دوبار تیکت جواب میده و مشکلم با توجه به تعداد درخواست و کارهای مختلف مثل تعویض ایمیل حل نشده و ایمیل حاوی لینک فعالسازی دامنه برام نیومده .
الان دو تا سوال برام پیش اومده :
1- با توجه با شرایط چکار کنم مشکلم حل بشه
2- آیا با انتقال دامین مشکل برطرف میشه ؟ کد انتقال تو سایت نمایندگی بهم میده ولی ایمیل برای تایدد نمیاد
ممنون میشم راهنمایی کنین
			
		 
	 
 باسلام،
به نظر می رسد شما آدرس ایمیلی که با آدرس ایمیل صاحب امتیاز متفاوت است را بررسی می کنید.
از سرویس دهنده آدرس ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه را بپرسید. تا مطمئن شوید ایمیلی که چک می کنید، همان ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه است. سپس اقدام به ارسال ایمیل تایید مشخصات به آن آدرس ایمیل نمایید. پوشه های inbox، spam و junk را در ایمیل خود بررسی کنید.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها از gharibion به دلیل پست مفید 
        
    
    
         
     
 
			
	
- 
	
			
				
					April 8th, 2024, 02:00
				
			
			
				
					#3
				
				
				
			
	 
	
		
			
			
				عضو انجمن
			
			
			
			
			
			
				
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
				
					
 پاسخ : Domain Suspension
				
				
						
						
				
					
						
							
	
		
			
			
				
					
 نوشته اصلی توسط 
gharibion
					
				 
				باسلام،
به نظر می رسد شما آدرس ایمیلی که با آدرس ایمیل صاحب امتیاز متفاوت است را بررسی می کنید.
از سرویس دهنده آدرس ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه را بپرسید. تا مطمئن شوید ایمیلی که چک می کنید، همان ایمیل صاحب امتیاز و مالک دامنه است. سپس اقدام به ارسال ایمیل تایید مشخصات به آن آدرس ایمیل نمایید. پوشه های inbox، spam و junk را در ایمیل خود بررسی کنید.
			
		 
	 
 مشکل همینه ایمیل من تو آپدیت به ایمیل رجیستری تغییر پیدا کرده و درست نمیشه
سوالم اینه با کد انتقال میشه دامنه رو تو یه شرکت دیگه ثبت کنم و اطلاعات مالکیت دامنه درست بشه یا باز هم ایمیل تاییذیه میخاد
						
					 
					
				 
			 
			
			
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
 
			
	
- 
	
			
				
					April 10th, 2024, 20:29
				
			
			
				
					#4
				
				
				
			
	 
	
		
		
			
				
				
				
					
 پاسخ : Domain Suspension
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							
	
		
			
			
				
					
 نوشته اصلی توسط 
davood1156
					
				 
				مشکل همینه ایمیل من تو آپدیت به ایمیل رجیستری تغییر پیدا کرده و درست نمیشه
سوالم اینه با کد انتقال میشه دامنه رو تو یه شرکت دیگه ثبت کنم و اطلاعات مالکیت دامنه درست بشه یا باز هم ایمیل تاییذیه میخاد
			
		 
	 
 از پنل اصلی رجیسترار، ایمیل صاحب امتیاز دامنه قابل رویت است. اگر ایمیل تغییر کرده باشد می بایست در ایمیل جدید، ایمیل تایید دامنه را دریافت کنید. بنابراین احتمالاً ایمیل تغییر نکرده است.
در صورتی که وضعیت دامنه client hold و وضعیت های مشابه نباشد، می توانید قفل دامنه را آزاد کنید و دامنه را به رجیسترار دیگری منتقل نمایید.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
-