با سلام
بنده مددیان هستم و خواستم که شخصا از عده ای از دوستان که دیروز خرید سرویس انجام داده بودند، بکنم
دیروز روز بسیار فشرده و پرفشاری بود!
متاسفانه دیروز یک مشکل سخت افزاری روی یکی از سرور های امریکای ما به وجود امده بود که باعث ایجاد مشغولیت شده بود! انتقال کاربران (جهت عدم از دست رفت اطلاعات) و حل مشکل و جایگزینی از جمله موارد بود
از سمت دیگر متاسفانه مشکل نرم افزاری در سیستم تحویل اتوماتیک سرویس ها به وجود امده بود که باعث عدم تحویل سرویس ها می شد ! و قسمتی از همین تیم کوچک ما نیز مشغول برطرف کردن این مساله بودند.
از طرف دیگر نیز از این مشکلات باعث سیلی از ارسال تیکت از سمت کاربران می شد !
بنابراین از تمامی دوستانی که در روند تحویل سرویسشون و یا پاسخ گویی به تیکت هاشون تاخیری ایجاد شده بود رسما عذرخواهی می کنیم (البته این عذرخواهی رسما در طی تیکت هم خدمت تمام کاربران اعلام شده بود).