نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 243

موضوع: فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیریتی کا

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    با سلام
    دوست من تا جایی که من متوجه شدم شما آقای رسول فلکی مقدم (GOLD TEAM) هستید. البته با توجه به تعداد روز های برگشت وجهی که 10 دقیقه قبل از اینکه اینجا پست بزارید ، در طی تیکت اعلام کرده بودید ، متوجه شدم که شما چه شخصی هستید.
    خوب ما که توضیح دادیم ، جالب اینکه الان که داشتم بررسی می کردم حتی سرویستون رو هم ساسپند نکردیم ، هر چه فرمودید در طی تیکت یا توضیح دادیم و یا اطلاعت امر شد. اگر قرار بر این بود که شما یکبار اینجا اعلام حضور بکنید، دیگه نیازی به تیکت زدن نبود !
    قسمت اول حرف هاتون که در مورد کیفیت سرویس ما هست، هر چند به هیچ عنوان قابل استناد نیست (دلیلش رو هم در طی همان تیکت توضیح دادیم و مدارک لازم رو هم مثل شما که برای اثبات حرفتون ارائه کرده بودید ، ارائه کردیم) ولی به عنوان یک انتقاد قابل قبول هست و از این بابت از شما متشکرم
    اما چیزی که ظاهرا شما از همون ابتدا نمی خواستید قبول بکنید قسمت برگشت وجه یا همان قسمت دوم حرفتون هست! که با وجود اینکه خود شما در طی خرید سرویس با آگاهی کامل تیک "قوانین را قبول دارم" را زدید ، نیازی نمی بینید که قسمتی که شما دوست ندارید ولی با اینحال قبول کردید رو اجرا بکنیم.
    طی قوانین این مورد به وضوح برای افرادی مثل شما توضیح داده شده است. چندین بار هم البته در طی تیکت توضیح داده شد الان هم ظاهرا نیاز به توضیح در این تاپیک هست ! اگر لازم باشه شماره تلفن و ادرس پستی بدید تا کتبا خدمتتون نامه نوشته بشه و یا تماس تلفنی به شکل صوتی زده بشه تا باز هم توضیحات ارائه بشه.
    ولی واقعا مورد چندان سختی برای درک نیست ! قانون برگشت وجه در همان قوانینی که شما قبول کردید به وضوح امده است (در زیر نیز نقل و قول می شود). لینک قوانین هم از طریق زیر قابل دسترس هست.
    https://niracloud.com/tos/

    ۱۴.۴ بازگشت وجه: این گارانتی صرفا به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که مشکل اعلام شده توسط ایشان مربوط به سرویس دهنده بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد، تعلق خواهد گرفت. سرویس‌هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از: الف) کلیه هزینه‌های مربوط به خدمات دامین شامل ثبت، انتقال و تمدید دامین. ب) تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمیشود.


    زمان برگشت وجه نیز بسته به شرایط شرکت بین ۷ الی ۱۲ روز کاری می‌باشد. کاربر باید توجه داشته باشد که منظور از روز کاری تمامی روز‌های هفته بجز پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل رسمی می‌باشد. لازم به ذکر است که پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت وجه مسموع نخواهد بود.
    حتی در مورد روزهای کاری و ... نیز توضیح داده شده است. من واقعا متوجه نمی شم ، چه چیزی برای شما غیرقابل درک هست که با وجود چندین بار توضیح ، نقل و قول و .... باز هم در برابر درک این موضوع ساده مقاومت می کنید و در برخی اوقات مثل الان در حال افترا زدن هستید !
    ویرایش توسط hpnn.wm : April 12th, 2020 در ساعت 02:32

  2. #2
    عضو جدید Dark0947 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2018
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
    با سلام
    دوست من تا جایی که من متوجه شدم شما آقای رسول فلکی مقدم (GOLD TEAM) هستید. البته با توجه به تعداد روز های برگشت وجهی که 10 دقیقه قبل از اینکه اینجا پست بزارید ، در طی تیکت اعلام کرده بودید ، متوجه شدم که شما چه شخصی هستید.
    خوب ما که توضیح دادیم ، جالب اینکه الان که داشتم بررسی می کردم حتی سرویستون رو هم ساسپند نکردیم ، هر چه فرمودید در طی تیکت یا توضیح دادیم و یا اطلاعت امر شد. اگر قرار بر این بود که شما یکبار اینجا اعلام حضور بکنید، دیگه نیازی به تیکت زدن نبود !
    قسمت اول حرف هاتون که در مورد کیفیت سرویس ما هست، هر چند به هیچ عنوان قابل استناد نیست (دلیلش رو هم در طی همان تیکت توضیح دادیم و مدارک لازم رو هم مثل شما که برای اثبات حرفتون ارائه کرده بودید ، ارائه کردیم) ولی به عنوان یک انتقاد قابل قبول هست و از این بابت از شما متشکرم
    اما چیزی که ظاهرا شما از همون ابتدا نمی خواستید قبول بکنید قسمت برگشت وجه یا همان قسمت دوم حرفتون هست! که با وجود اینکه خود شما در طی خرید سرویس با آگاهی کامل تیک "قوانین را قبول دارم" را زدید ، نیازی نمی بینید که قسمتی که شما دوست ندارید ولی با اینحال قبول کردید رو اجرا بکنیم.
    طی قوانین این مورد به وضوح برای افرادی مثل شما توضیح داده شده است. چندین بار هم البته در طی تیکت توضیح داده شد الان هم ظاهرا نیاز به توضیح در این تاپیک هست ! اگر لازم باشه شماره تلفن و ادرس پستی بدید تا کتبا خدمتتون نامه نوشته بشه و یا تماس تلفنی به شکل صوتی زده بشه تا باز هم توضیحات ارائه بشه.
    ولی واقعا مورد چندان سختی برای درک نیست ! قانون برگشت وجه در همان قوانینی که شما قبول کردید به وضوح امده است (در زیر نیز نقل و قول می شود). لینک قوانین هم از طریق زیر قابل دسترس هست.
    https://niracloud.com/tos/



    حتی در مورد روزهای کاری و ... نیز توضیح داده شده است. من واقعا متوجه نمی شم ، چه چیزی برای شما غیرقابل درک هست که با وجود چندین بار توضیح ، نقل و قول و .... باز هم در برابر درک این موضوع ساده مقاومت می کنید و در برخی اوقات مثل الان در حال افترا زدن هستید !

    تو همین جوابی که شما دادی حداقل 2 تا بی احترامی غیر مستقیم وجود داره! شمایی که به من میگی بد صحبت میکنم خودتون بدتری پس درست صحبت کنین. شما به عنوان پشتیبان وقتی سرویس مشکل داره و مشتری ناراضیه باید چه بخوای چه نخوای وجه رو برگردونین ولی به جاش کلی مقاومت کردین که نه سرویس خوبه و من اشتباه میکنم. اوکی اصلا اشتباه از من. با اون جوابی که شما دادین من خودم میدونستم میمونید دقیق سر همون 12 روز پول رو پس میدید یا دیرتر

    شما که اینقدر قانون مداری به چه حقی اسم و فامیل من رو تو یه انجمن دیگه مینویسی ؟ حریم خصوصی چی شد پس ؟ قانون فقط تا جاییش خوبه به نفع شماست نه ؟ مگه بر اساس قانون حریم خصوصی نباید اطلاعات من که اسم و فامیل و حتی نام شرکت من هستش پیش شما محفوظ باشه ؟

    من واقعا نمیخواستم بیام و اینجا مطرح کنم موضوع رو ولی وقتی دیدم چقدر بد صحبت میکنید و شخصیتتون چطوریه گفتم اینجا بگم تا کسه دیگه ای مثل من به مشکل دچار نشه . با هر کس مثل خودش رفتار کن!

    در مورد انتقادی که از سرویستون کردم تو همین تاپیک بگردی دیگران هم کردن پس مطمئن باش ظاهر سیبه خوبه ولی داخلش کرم خوردست.

    و اینم بگم :

    جالب اینکه الان که داشتم بررسی می کردم حتی سرویستون رو هم ساسپند نکردیم
    نیازی نبود چون خودم از پنل سرویس رو خاموش کردم و تمام این مدت خاموش بوده . منت نزار سر من من که نگفتم ساسپند نکن.

    و بزار قوانینتو به یاد بیارم :

    شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خريدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث و يا استفاده تبليغاتی را ندارد و تنها در صورت دريافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختيار مقام قضائی قرار خواهد داد.
    پس اینجا هی نگو قانون سایت ما فلانه و شما نمیفهمی! اونم وقتی خود شما حریم خصوصی منو زیر پا گذاشتی!
    ویرایش توسط Dark0947 : April 12th, 2020 در ساعت 16:47

  3. #3
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dark0947 نمایش پست ها
    تو همین جوابی که شما دادی حداقل 2 تا بی احترامی غیر مستقیم وجود داره! شمایی که به من میگی بد صحبت میکنم خودتون بدتری پس درست صحبت کنین. شما به عنوان پشتیبان وقتی سرویس مشکل داره و مشتری ناراضیه باید چه بخوای چه نخوای وجه رو برگردونین ولی به جاش کلی مقاومت کردین که نه سرویس خوبه و من اشتباه میکنم. اوکی اصلا اشتباه از من. با اون جوابی که شما دادین من خودم میدونستم میمونید دقیق سر همون 12 روز پول رو پس میدید یا دیرتر

    شما که اینقدر قانون مداری به چه حقی اسم و فامیل من رو تو یه انجمن دیگه مینویسی ؟ حریم خصوصی چی شد پس ؟ قانون فقط تا جاییش خوبه به نفع شماست نه ؟ مگه بر اساس قانون حریم خصوصی نباید اطلاعات من که اسم و فامیل و حتی نام شرکت من هستش پیش شما محفوظ باشه ؟

    من واقعا نمیخواستم بیام و اینجا مطرح کنم موضوع رو ولی وقتی دیدم چقدر بد صحبت میکنید و شخصیتتون چطوریه گفتم اینجا بگم تا کسه دیگه ای مثل من به مشکل دچار نشه . با هر کس مثل خودش رفتار کن!

    در مورد انتقادی که از سرویستون کردم تو همین تاپیک بگردی دیگران هم کردن پس مطمئن باش ظاهر سیبه خوبه ولی داخلش کرم خوردست.

    و اینم بگم :



    نیازی نبود چون خودم از پنل سرویس رو خاموش کردم و تمام این مدت خاموش بوده . منت نزار سر من من که نگفتم ساسپند نکن.

    و بزار قوانینتو به یاد بیارم :



    پس اینجا هی نگو قانون سایت ما فلانه و شما نمیفهمی! اونم وقتی خود شما حریم خصوصی منو زیر پا گذاشتی!
    دوست من ، بنده اسم شما رو ارائه کردم که متوجه بشم که شما چه کسی هستید ! چون بجز شما عملا کسی چیزی در این مورد نگفته بود ! شما که قانون های ما رو خوندید چرا اینجا اومدید و در طی تیکت پشت سر هم غرلند می زنید ؟
    قضیه ساده هست و توضیحات هم خدمتتون داده شده است(چندین بار در طی تیکت و ...) حالا مساله چی بود که اومدید اینجا و دارید تخریب و افترا می زنید ؟ اونم قبل از اینکه مساله پیش بیاد و قصاص قبل از جنایت می کنید !
    شما به ظاهرا سیب و باطنش کاری نداشته باشید ، کسی شما رو به عنوان وکیل در اینجا استخدام نکرده است ! بنابراین حرفی که می زنید از سمت خودتون هست و ما همین حرف های شما رو به عنوان انتقال قبول کردیم و مشکلی هم با این حرف های شما نداریم.
    مساله اصلی عدم درک شما از قوانینی هست که قبول کردید ! حال همون قوانین رو ظاهرا بند به بند خوندید و یک قسمتی اش رو برای ما نقل و قول کردید ! خوب این کار رو از همون اول انجام می دادید!

  4. #4
    عضو جدید Dark0947 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2018
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
    دوست من ، بنده اسم شما رو ارائه کردم که متوجه بشم که شما چه کسی هستید ! چون بجز شما عملا کسی چیزی در این مورد نگفته بود ! شما که قانون های ما رو خوندید چرا اینجا اومدید و در طی تیکت پشت سر هم غرلند می زنید ؟
    قضیه ساده هست و توضیحات هم خدمتتون داده شده است(چندین بار در طی تیکت و ...) حالا مساله چی بود که اومدید اینجا و دارید تخریب و افترا می زنید ؟ اونم قبل از اینکه مساله پیش بیاد و قصاص قبل از جنایت می کنید !
    شما به ظاهرا سیب و باطنش کاری نداشته باشید ، کسی شما رو به عنوان وکیل در اینجا استخدام نکرده است ! بنابراین حرفی که می زنید از سمت خودتون هست و ما همین حرف های شما رو به عنوان انتقال قبول کردیم و مشکلی هم با این حرف های شما نداریم.
    مساله اصلی عدم درک شما از قوانینی هست که قبول کردید ! حال همون قوانین رو ظاهرا بند به بند خوندید و یک قسمتی اش رو برای ما نقل و قول کردید ! خوب این کار رو از همون اول انجام می دادید!
    من مشکلم با قوانینتون نیست اقای محترم من مشکلم با اینه که درست صحبت نمیکنید و طلبکارانه حرف میزنید! اسم من رو ارائه کردید که متوجه بشین من کیم ؟ اخه اینم شد دلیل ؟ یعنی اگه اسم من و شرکت من رو اینجا نمیگفتین متوجه نمیشدین من کیم ؟

    و اینکه من کسی رو تخریب نمیکنم. اینجا انجمنه و درست شده که مردم تبادل نظر کنن و... . اگه هم دقت کنین چند نفر دیگه هم با من هم نظرن نیازی نیست برم تک تک نقل و قول کنم و فکر نکنم نیازی باشه بهتون توضیح بدم که انجمن یعنی چی!

    در اصل همون چیزیه که من گفتم. قوانین وقتی خوبه که به نفع شماست. دیگه نیاز نمیبینم بحث کنم باهاتون گفتید 12 روز باشه من تا چهار شنبه که میشه 12 روز کاری (میتونید خودتون چک کنید. وجود کرونا هم ربطی نداره) صبر میکنم. امیدوارم که برگرده.

  5. #5
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dark0947 نمایش پست ها
    من مشکلم با قوانینتون نیست اقای محترم من مشکلم با اینه که درست صحبت نمیکنید و طلبکارانه حرف میزنید! اسم من رو ارائه کردید که متوجه بشین من کیم ؟ اخه اینم شد دلیل ؟ یعنی اگه اسم من و شرکت من رو اینجا نمیگفتین متوجه نمیشدین من کیم ؟

    و اینکه من کسی رو تخریب نمیکنم. اینجا انجمنه و درست شده که مردم تبادل نظر کنن و... . اگه هم دقت کنین چند نفر دیگه هم با من هم نظرن نیازی نیست برم تک تک نقل و قول کنم و فکر نکنم نیازی باشه بهتون توضیح بدم که انجمن یعنی چی!

    در اصل همون چیزیه که من گفتم. قوانین وقتی خوبه که به نفع شماست. دیگه نیاز نمیبینم بحث کنم باهاتون گفتید 12 روز باشه من تا چهار شنبه که میشه 12 روز کاری (میتونید خودتون چک کنید. وجود کرونا هم ربطی نداره) صبر میکنم. امیدوارم که برگرده.
    دوست من شما ظاهرا قضیه و تفاوت انتقاد و افترا رو متوجه نیستید !
    در حال حاضر شما ادعای عدم مشکل با قوانین رو دارید ، ولی در طی همون تیکت ها و در همین پست ها گفتید که قرار نیست مبلغ رو برگردونیم و قانون مسخره ای داریم و ...
    بنابراین لطفا همون بهتر که صبوری کنید تا وجه برگشت داده شود !

  6. #6
    عضو جدید Dark0947 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2018
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش سرور مجازی از آلمان - هلند - انگلیس - آمریکا از معتبرترین دیتاسنترها | قیمت بسیار مناسب و رقابتی | تحویل اتوماتیک | دارای پنل مدیر

    نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
    دوست من شما ظاهرا قضیه و تفاوت انتقاد و افترا رو متوجه نیستید !
    در حال حاضر شما ادعای عدم مشکل با قوانین رو دارید ، ولی در طی همون تیکت ها و در همین پست ها گفتید که قرار نیست مبلغ رو برگردونیم و قانون مسخره ای داریم و ...
    بنابراین لطفا همون بهتر که صبوری کنید تا وجه برگشت داده شود !
    شد 13 روز کاری. پول ما چی شد ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 152
    آخرين نوشته: January 5th, 2020, 20:06
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 7th, 2016, 17:50
  3. پاسخ ها: 76
    آخرين نوشته: August 26th, 2015, 17:53
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 2nd, 2014, 16:12
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 2nd, 2013, 22:14

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •