با سلام
کاربر گرامی پاسخ موارد ذکر شده شما به شرح زیر میباشد :
1- در همین تاپیک چندین مرتبه عرض شده برای کاربرانی که تازه عضو میشوند متاسفانه متاسفانه و متاسفانه به دلیل اینکه به شدت سو استفاده میشود و برای مواردی چون پراکسی و.... چه در سرور ایران و چه در سرور خارج بهربرداری میشود که اگر در خارج باشد موجب ***** شدن ای پی و اگر در ایران باشد موجب دریافت شکایت از اداره کل امنیت شبکه سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور میشود حسیاسیت بالایی برای ما وجود دارد و بعد از سفارش افراد جدید حتما سعی میکنیم از مشترک برای نوع مصرف و بررسی هایی دیگری که امکان توضیح نیست اقدام شود برای آنکه تا حدودی از بروز این دست مشکلات جلوگیری شود
2- کاربر گرامی سرور هایی که در سایت با هارد SSD است مسلما با هارد SSD تحویل میوشد و ملاک شما برای تشخیص هارد SSD ُرعت بوت سیستم عامل است؟این ملاک صحیحی نیست و ممکن است به صدها دلیل دارای نقص باشد
3- لطفا متن را طوری تنظیم نفرمائید که ما به شما عدد مشخص گفته ایم شما با برداشت خود سوالی پرسیده اید که پاسخ به صورتز یر عرض شده
اسگرین شات :
https://dln.hostnetwork.ir/upload/1564550917.pngمجازی سازی سرور شما KVM با پنل مجازی virtualizor میباشد و منابع بدون لیمیت شدن در درصد cpu با تخصیص تعداد کور cpu در اختیار هر پلن است!
4- کاربر گرامی شما بر روی بین 2000 تا 3000 کانکشن دریافت کرده اید در لحظه که واحد پشتیبانی شبکه ما جهت بررسی این مصرف با شما تماس گرفته است و در مکالمه تلفنی اعلام فرمودید این فقط 20 تا 30 درصد مصرف است و به زودی مابقی مصرف نیز اضافه میشود!
دوست خوبم ما اجازه این مصرف را بر روی کمترین پلن سرور مجازی به مشترک نمیتوانیم بدهیم چراکه موجب افت کیفی شبکه استفاده از منابع مسلما میبایست با نوع سرویس خریداری شده همخوانی داشته باشد مسلما کاربری که از شرکت ما سرور اختصاصی خریداری میکند میتواند درصد بیشتری از شبکه را استفاده کند تا کاربری که کمترین پلن با کمترین هزینه را خریداری کرده و درخواست استفاده بینهایت در همه موارد را دارد مصرف و درخواست شما با سرویس خریداری شده همخوانی ندارد و وظیفه پشتیبان یک شبکه با کیفیت این است که در این شرایط نسبت به حجم داده های در حال تبادل نسبت به سرویس های مشترکین توازنی ایجاد کند تا کیفیت در حالت مطلوب به کلیه مشترکین ارایه شود و در صورتیکه مشترکی خارج از چهارچوب باشد از شبکه خارج شود.
لطفا این موارد را بیان کنید که پشتیبان شبکه هاست نتورک با شما مکالمه دوستانه تلفنی برقرار نموده اند و بحث های فنی انجام شده و با هماهنگی کامل شما و اجازه تایم به شما برای خروج دیتا و سپس تعیین تایم مشخص سرویس را کنسل و بدون کسر هیچ کارمزدی هزینه را کامل به شما عودت داده است!
در نهایت نیز میفرمائید بعد از چند روز هزینه به حساب شما عودت شد!
به اسکرین شات زیر دقت کنید
https://dln.hostnetwork.ir/upload/1564551391.png
اطلاعات پروفایل شما بنام یک فرد است شماره حساب واریزی و پرداختی فرد دیگر! آیا میدانید خرید با کارت سایرین غیرمجاز و خلاف قوانین است و یا وارد کردن اطلاعات فیک در پروفایل خلاف قوانین کلیه شرکت ها و شرکت ما است؟در این شرایط حساب شما میبایست معلق شود تا بررسی از طریق ارایه مدارک شناسایی و... اما واحد حسابداری ما مجدد برای همکاری با شما مبلغ را کامل به همان کارت عودت داده است!
همچنین شما نباید انتظار داشته باشید مبلغ شما توسط اپراتور فنی از کارت شخصی اپراتور در یک دقیقه به حساب شما عودت شود درخواست به واحد مالی سپس حسابداری ارجاع میشود و سپس دستور واریز توسط واحد حسابداری صادر میشود.
لطفا با مطالعه موارد فوق و دیدن موضوع از جانب شرکت ارایه دهنده و نه فقط دید یک طرفه به موارد فوق نگاه کنید اگر به شما اجازه فعالیت نداده شده به دلیل این است سایرکاربران شبکه در حالت استاندارد تری بتوانند از خدمات استفاده کنند چراکه سرویس شما جز سرویس های پر ریسک برای یک شبکه ایمن تلقی میشود نسبت به سوریس خریداری شده.
در پناه حق